تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
7

ذوب‌ آهن از بحران خارج نشد

  • کد خبر : 8221
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
ذوب‌ آهن از بحران خارج نشد
تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست در مقابل استقلال تهران از راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی کشور بازماند.
  • در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه آزادی ، ذوب آهن اصفهان به مصاف استقلال تهران رفت و با نتیجه ۲ بر یک، نتیجه را به حریف واگذار کرد. فرشید اسماعیلی (۵۵) و (۶۶) برای استقلال و دارکو بیدف (۶۳) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

    در این مسابقه ذوب آهن بازی را بهتر آغاز کرد و ۴۵ دقیقه اول تیم برتر میدان بود. شاگردان مجتبی حسینی در نیمه اول موقعیت های جسته گریخته ای را به روی دروازه حسینی خلق کردند و شاید اگر کمی شانس با آنها یار بود، حتی می توانستند به گل نیز برسند. استقلال در نیمه اول به جز ضربه سر نادری که با اختلاف به بیرون رفت، فرصت خطرناکی به روی دروازه حریف خلق نکرد.

    هر چقدر ذوب آهن در نیمه نخست خوب بود، در نیمه دوم در برابر استقلال حرف خاصی برای گفتن نداشت. فرهاد مجیدی با آنالیز ذوبی ها در نیمه مربیان، به نوعی دست مجتبی حسینی را خواند و از بروز فرصت های گل توسط وی در نیمه دوم بازی جلوگیری کرد  و توانست با خلق موقعیت های بیشتر گلزنی توسط مهاجمانش و  هدیه دو غفلت لحظه‌ای توسط مدافعان ذوب آهن، به زوج مخرب قایدی و اسماعیلی، استقلال را به یک چهارم نهایی جام برساند.

    داوری این مسابقه حساس بر عهده موعود بنیادی‌فر بود و علی رغم اینکه مسابقه برخورد های خاصی نداشت و دو تیم بیشتر تلاششان اجرای فرمان های تاکتیکی مربیان بود  اما در دقایقی از بازی با اعلام تصمیماتی بحث برانگیز باعث بروز چالشهایی در مسابقه شد. هرچند ایرج مظفری،داور سرشناس فوتبال کشور، این عقیده را ندارد و در باره داوری این بازی گفت: در کل قضاوت خوبی از داور و گروهش در این بازی شاهد بودیم. گل اول تیم ذوب‌آهن هم به هیچ عنوان آفساید نبود و بازیکن این تیم از پشت مدافع استقلال حرکت کرد و خود را در موقعیت گل قرار دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8221

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.