تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
7

رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان انتخاب شد

  • کد خبر : 7147
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان انتخاب شد
در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان، ولی اله نصر، مدیر کل بهزیستی اصفهان طی حکمی به عنوان رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان نیز انتخاب شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ در این مجمع که صبح روز سه شنبه ۲۴فروردین ۱۴۰۰ در سالن باز هتل پارسیان اصفهان برگزار شد؛ ولی اله نصر با حداکثر آراء به عنوان رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان انتخاب شد.
    مدیر کل بهزیستی استان اصفهان پس از انتخاب به عنوان رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان، ضمن تشکر از همه اعضای مجمع و همکاری بسیار خوب مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، ابراز داشت: حضور فعال افراد دارای معلولیت نابینایی و کم بینایی و سایر معلولیت‌ها در سطح جامعه، هدف و گام بلند مدت بهزیستی و هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین می‌باشد.
    وی افزود: برای این مهم یکی از مهمترین مطالبات ما از جامعه و مدیریت شهری، مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی بویژه گسترش کمی و کیفی اماکن ورزشی مناسب‌سازی شده برای حضور همه افراد دارای معلولیت می‌باشد.
    نصر گفت: هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان با ۴۵۰ عضو فعال در سال‌های اخیر رتبه اول کشوری را داشته است و همواره قهرمانان جهانی و کشوری برجسته‌ای را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است. امیدواریم با ارتقا و گسترش سایر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری در سال‌های آتی قهرمانان جهانی و کشوری برجسته‌تری را معرفی نماییم.
    ساخت مجموعه ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت نابینایی و کم‌بینایی
    در این مراسم سید مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز خطاب به اعضای مجمع گفت: برای داشتن هیئتی پویا، نیاز به همراهی و مشارکت فعال همه اعضای مجمع و هیئت می‌باشد و امیدواریم با درایت دکتر نصر این هیئت گام‌های موثری در راستای ارتقای ورزش قهرمانی و پهلوانی ورزشکاران نابینا و کم بینای استان بردارد.
    محمد طباطبایی ابراز داشت: ساخت مجموعه ورزشی با رعایت استانداردهای جهانی ویژه افراد دارای معلولیت نابینایی و کم‌بینایی از برنامه‌های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان استان است که امیدواریم با همت خیرین ورزشی بزرگوار استان در آینده‌ای نزدیک محقق شود

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7147

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.