تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

از غارت یک شهر کوچک جلوگیری کردیم

  • کد خبر : 8224
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
از غارت یک شهر کوچک جلوگیری کردیم
مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان‌غربی در دیدار با رسانه ها به جلوگیری از یک هزار هکتار زمین خواری در استان طی امسال اشاره کرد و گفت: جلوگیری از این مقدار زمین خواری برابر با جلوگیری از غارت یک شهر کوچک است.
  • مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی که در جمع رسانه ای استان سخن می گفت؛ اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز سربازان گمنام امام زمان (عج) است که در همین راستا و طی رصد شبانه روزی صورت گرفته در ۵۸ روز گذشته اعضای سه شبکه جاسوسی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و نا امن کردن ایران وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و منهدم شدند.

    وی ادامه داد: همچنین سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشناسایی و منهدم شدند.

    وی، در ادامه از رصد و دستگیری بزرگترین شبکه قاچاق موبایل در شمال غرب کشور خبرداد و افزود: با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (ع)، شبکه بزرگ قاچاق موبایل در غرب کشور شناسایی و در یک عملات گسترده، علاوه بردستگیری اعضای این باند، تعداد   ۳۶ هزار گوشی به ارزش هفت هزار میلیارد نیز کشف و همراه پرونده این شبکه تحویل مقامات قضایی گردید. مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی همچنین به جلوگیری از یک هزار هکتار زمین خواری در استان طی امسال اشاره کرد و گفت: جلوگیری از این مقدار زمین خواری برابر با جلوگیری از غارت یک شهر کوچک است.

    مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه نباید هیچ تردیدی در برخورد با مخلان امنیت و آرامش جامعه قائل شد، گفت: تهدید امنیتی فقط برون مرزی نیست؛ به طور قاطع اعلام می کنم که اجازه نفس کشیدن راحت اراذل اوباش و تهدید کنندگان آرامش مردم را نخواهیم داد. وی افزود: برخورد با اراذل اوباش ادامه دارد و به زودی اخبار جدیدی در این راستا منتشر خواهد شد. بر اساس گزارش های منتشر شده قبلی، سربازان گمنام امام زمان(عج) چندی پیش ۲۸ نفر را به عنوان سردسته اراذل در آذربایجان غربی دستگیر کردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8224

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.