تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
4

پیاده سازی نسل چهارم تکنولوژی در فولاد مبارکه اصفهان

  • کد خبر : 1610
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۳
پیاده سازی نسل چهارم تکنولوژی در فولاد مبارکه اصفهان

مدیرعامل فولادمبارکه: پیاده سازی نسل چهارم تکنولوژی در فولاد مبارکه اصفهان مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت : با بالا بردن سهم خودمان در بازار همراه با تحولات صنعتی دنیا، می توانیم نسل چهارم تکنولوژی و انقلاب صنعتی را در فولاد مبارکه پیاده‌سازی کنیم. حمید رضا عظیمیان افزود: این هدف در پی توجه به منافع […]

  • مدیرعامل فولادمبارکه:
    پیاده سازی نسل چهارم تکنولوژی در فولاد مبارکه اصفهان
    مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت : با بالا بردن سهم خودمان در بازار همراه با تحولات صنعتی دنیا، می توانیم نسل چهارم تکنولوژی و انقلاب صنعتی را در فولاد مبارکه پیاده‌سازی کنیم.
    حمید رضا عظیمیان افزود: این هدف در پی توجه به منافع سهامداران و انتظار ایشان از فولادمبارکه در حفظ منافع مشترک و بازدهی سرمایه گذاری انجام شده و بر آن هستیم که سهم خودمان را در بازار حفظ کنیم.
    وی با اشاره به اینکه این هدف، موجب می شود تا این اقدام باعث افزایش ۶ تا ۸ درصدی بهره وری می شود که برای سهامداران عزیز خبر بسیار خوشی خواهد بود.
    عظیمیان تاکید کرد: ما همراه با تحولات تکنولوژی خودمان را هماهنگ می کنیم که اگر به این اقدامات دست نزنیم ، در کمتر از یک دهه از صحنه تولید، سودآوری و ارزش آفرینی خارج خواهیم شد .
    مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان در پایان گفت: در مرحله اول خودمان را مجهز و مسلح به تکنولوژی روز می کنیم تا در مرحله بعد ره آورد و نتیجه این سرمایه‌گذاری که افزایش بهره‌وری و سودآوری سهامداران است، به عنوان نمونه ای مثال زدنی در صنعت ِفولاد، برای تمام صنعت ایران قابل استفاده باشد.

    این هفته | inhaftemag.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1610

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.