تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
6
رایحه های بهاری در فصل شکوفه ها

بوی خوش تن

  • کد خبر : 7291
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
بوی خوش تن
مریم محسنی - انتخاب عطرها، دقیقا مانند انتخاب فیلم هایی که دوست دارید، لباسی که می پوشید، موسیقی که بیشتر گوش می دهید، عطرها نشان می دهند که چه شخصیتی دارید و می تواند احساساتتان را نمایان کند.
  • بنابراین می توان گفت؛عطرها همیشه با ما بوده اند و بخشی از ما هستند. عطرها جزیی از زندگی ما به شمار می روند و می توانند حس خوبی به ما و اطرافیانمان بدهند، اما اینکه چه عطری انتخاب کنیم که بتواند این حس خوب را القا کند نیاز به تحقیق دارد. در واقع هر فصلی عطر مخصوص خود را می طلبد و به همین خاطر در این روزهای بهاری باید عطری انتخاب کنید که باب میل روزهای لطیفی باشد که با بوی تن شما تطبیق دارد. بهار است و بوی گل و شکوفه،  پس بهتر است از عطرهایی استفاده کنید که این روزها را برای شما زیباتر کند. در ادامه این مطلب به معرفی عطرهایی پرداخته ایم که می توانید در این فصل بزنید و از آن ها لذت ببرید.

    عطر بهاری Passion Struck Victoria Secret

    ویکتوریا سیکرت ترکیبی اسـت از رایحه های سیب سبز و ارکید وانیلی. این عطر شیرین با نت پایه میوه ای یکی از عطرهایی اسـت کـه هر خانمی باید در فصل بهار داشته باشد.

    عطر بهاری Secret Obsession Calvin Klein

    نت های اصلی آلو و رز ماندگاری این عطر را بالا برده اسـت. نت میانی آن رایحه جاسمین و نت پایه چوب کشمیر، وانیل ماداگاسکار، کهربا و چوب صندل استرالیایی اسـت.

    عطر شیرین

    عطر بهاری Downtown Calvin Klein

    ترکیب رایحه های چوبی و گلی این عطر آنرا انتخاب شیرین و تازه ای برای خانم های جوان کرده اسـت. رایحه های این عطر شامل نرولی تونسی، برگاموت، لیمو، آلو و گلابی سبز اسـت. نت های میانی آن شامل برگ های بنفشه و فلفل صورتی اسـت. در واقع نت های پایه این عطر اسـت کـه باعث ماندگاری آن شده اسـت کـه شامل چدار، گیاه وتیور و مشک میشود.

    عطر شیرین

    عطر بهاری Guess Dare

    این عطر ترکیبی اسـت از رایحه شکوفه های لیمو، کوکوات و گلابی شیرین. درکنار رایحه مرکبات عطر رز، شکوفه کاکتوس و یاسمن نیز در آن بکار برده شده اسـت. نت پایه این عطر ترکیبی از رایحه های چوب، نارگیل و مشک اسـت.

    عطر شیرین

    عطر بهاری Beauty Sheer Calvin Klein

    شکل ظاهری این عطر یک شیشه صدفی اسـت با درب مستطیلی شکل. رایحه تازه و میوه ای این عطر ترکیبی اسـت از برگاموت، توت قرمز، هلو، گل ساعتی، زنبق سفید و جاسمین در حالی‌کـه نت پایه این عطر ترکیبی اسـت از چوب صندل، مشک و وانیل. با مقدار کمی از این عطر در طول روز حس تازگی خواهید داشت.

    عطر شیرین

    عطر بهاری Splendor Elizabeth Arden

    این عطر ترکیبی اسـت، رایحه های گلی و میوه ای برگاموت، آناناس، شکوفه های ویستریا، گل ساعتی و گل سنبل. نت پایه آن شامل رایحه رز چای، ارکید، جاسمین و زنبق اسـت. نت پایه این عطر ترکیبی اسـت از چوب صندل، کهربا، مشک، چدار چوب رز برزیلی اسـت.

    Splendor

    عطر بهاری Untold Elizabeth Arden

    نت های اصلی این عطر فلفل صورتی، برگاموت، گلابی و اقاقیای شیرین. نت میانی ترکیبی از جاسمین مصری و گل گاردنیا و نت پایه ترکیبی از نعناع هندی، کهربا و مشک اسـت.

    عطر بهاری Guess Girl Belle Guess

    نت های پایه این عطر زیبا با شیشه بنفش رنگ شامل جاسمین عربی، بنفشه و گل ساعتی اسـت. بـه علاوه گرمای مشک، چوب صندل و وانیل هم بـه نت های پایه اضافه شده اند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7291

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.