تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7

از نوید فلفلی تا سردار خاکستری پوش انتخابات ۱۴۰۰

  • کد خبر : 8052
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
از نوید فلفلی تا سردار خاکستری پوش انتخابات ۱۴۰۰
سودای ریاست جمهوری و بازگشت به پاستور در هفته ای که گذشت جنجال ها وحاشیه های زیادی به پا کرد. از ثبت نام های فله ای نامزدهای انتخاباتی گرفته تا چهره های آشنایی مثل احمدی نژاد و علی مطهری که در کلاب هاوس سخنرانی های جنجالی و خبرساز را به راه انداختند. از آزاد شدن بخشی از حجاب تا افزایش یارانه ها.
  • هر چه به روزهای رسمی تر انتخابات نزدیک می شویم حواشی بیشتر می شود. حواشی که در فضای مجازی بال و پر می گیرد و در محافل و اتاق های خبری به آن جان داده می شود.
    کاندیداها هم در این شلوغ بازار انتخاباتی، هر کدام برگه آسی را رو می کنند تا در رقابت انتخاباتی نمره بالاتری بگیرند و رای مردمی را به سمت خودشان بکشانند.
    بماند که این مساله موضوع تازه ای حداقل برای مردم ایران نیست؛ مردم ما هر بار در شلوغی انتخاباتی و نزدیک شدن به روزهای سرنوشت ساز که به مسائل سیاسی و معیشتشان گره می خورد می خواهند بهترین فرد را انتخاب کنند.
    اما کنار مسائل جدی انتخاباتی که دو جبهه اصولگرا و اصلاح طلب با معرفی کاندیداها و نامزدهایشان فضایی سنگین به انتخابات پاستور می دهد، فضاهای طنز گونه ای هم هست. فضاهایی که جنجال ها و خوراک رسانه ای برای کسانی می شود که می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.
    اظهاراتی که گاهی سبب می شود اصل ماجرا زیرسوال برود. شاید با نگاهی گذرا و رصد شبکه های مجازی بتوان به راحتی این مشخصات را دید.
    مشخصه هایی که طنز تلخی است بر مشکلاتی که هست و طعنه ای است به مسئولانی که هر بار شعارهایی می دهند که بعدها با نشستن بر صندلی پاستور فراموش می کنند.
    نمونه آن نوید فلافلی است . مردی که با ریموت به وزارت کشور آمد تا نامش را در سطور نامزدهای انتخاباتی بنویسد.
    حالا عکس نوید فلافلی به عنوان چهره ای عجیب و نامزد انتخاباتی در تمامی شبکه های اجتماعی دست به دست می شود تا صدای اعتراض کسانی شود که حدود ۸ سال پیش به کسی رای دارند که قرار بود کلید در دست بگیرد و درهای بسته را باز کند.
    درهایی که گویا این بار قرار است با چهره ای نظامی باز شود. گرچه چالش های زیادی را بین سیاسیون و کاربران فضای مجازی ایجاد کرده و اما و اگرهای زیادی دارد .
    اینکه چه کسانی یا کسانی در لیست اصلی انتخابات ۱۴۰۰ قرار گیرند، مساله بسیار با اهمیتی است . در دورانی که مردم خسته شده اند و به هر تخته پاره ای چنگ می زنند کافی است یک نفر بیاید که واقعا دلسوز باشد و نه شعارهای احمدی نژادی بدهد و نه از کلیدی بگوید که تمامی مشکلات را حل می کند. کاش در این دوران کسی بیاید که صادقانه و مردمی باشد تا انتخابات ۱۴۰۰ نور امیدی در دل مردم ایجاد کند.
    صندلی های پاستور منتظر چنین فردی هستند که صادقانه و عالمانه سکان کشور را به دست گیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8052

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.