تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

گذر موفق از پيک و تابستان بدون خاموشی

  • کد خبر : 1704
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
گذر موفق از پيک و تابستان بدون خاموشی
همزمان با متعادل شدن مصرف برق و اجرای موفق برنامه های مدیریت بار، رویداد گذر از پیك و تابستان بدون خاموشی با حضور وزیر نیرو برگزار می شود.
  • این رویداد كه با حضور رضا اردكانیان و در مركز پایش صنعت برق برگزار خواهد شد، ضمن ارائه برنامه های اجرا شده به منظور مدیریت بار در پیك برق امسال و آثار هر كدام از برنامه ها در این موفقیت، از از استانداران و تلاشگران عرصه برق نیز تقدیر خواهد شد.
    براساس این گزارش ، در این رویداد، همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مهندس متولی زاده، مدیرعامل شركت توانیر به ارائه جزئیاتی از نحوه عملكرد واحدهای صنعت برق خواهند پرداخت.
    گفتنی است: در اوج مصرف امسال، اجرای برنامه های مدیریت پیك بار باعث كاهش ۵ هزار و ۶۰۰ مگاواتی نیاز مصرف شد كه در تاریخ صنعت برق بی سابقه است.
    پیك برق امسال (بیشترین میزان مصرف برق ثبت شده) امسال در تاریخ ۳۱ تیرماه به میزان ۵۸ هزار و ۵۲۵ مگاوات رخ داد و در صورتی كه برنامه های مدیریت بار به اجرا در نمی آمد، مصرف بالای برق منجر به ایجاد محدودیت هایی برای كشور می شد.
    شایان ذکر است؛ همه كاركنان صنعت برق در روزهای گرم سال، بدون وقفه و با وجود شیوع بیماری كرونا، تلاش شبانه روزی برای تامین برق همه مناطق كشور انجام دادند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1704

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.