تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
5
رئیس اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد:

همکاری‌های چندجانبه ایران و قطر

  • کد خبر : 4923
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
همکاری‌های چندجانبه ایران و قطر
رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ایران و قطر می‌توانند همکاری‌های سه‌جانبه و چندجانبه داشته باشند.
  • به گزارش اینهفته، غلامحسین شافعی در حاشیه هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر ، روسای اتاق های بازرگانی ایران و اصفهان با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع قطر ضمن تشریح اولویت‌های راهبردی اتاق ایران برای همکاری با کشور قطر، بر ضرورت تبادل هیات‌های تجاری بین دو کشورتاکید شد.
    وی صنایع ساختمان،کشتیرانی، ترانزیت، گردشگری، پتروشیمی، انرژی، هتل‌سازی ، غذایی ، لبنی ، دارویی و لوازم پزشکی را از جمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری مشترک ایران و قطر دانست و تاکید کرد: ایران و قطر می‌توانند همکاری‌های سه‌جانبه و چندجانبه داشته باشند.
    رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: شیلات و آبزیان و همچنین صنایع لبنی برای سرمایه گذاری قطر در ایران از حیث تولید برای بازار قطر بسیار مستعد و قابل اجراست.
    مسعود گلشیرازی،رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز به تشریح محورهای ۵ گانه پیشنهادی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت قطر با تجار و فعالان اقتصادی اصفهانی پرداخت.
    در ادامه این نشست، خلیفه بن جاسم آل ثانی، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع قطر ابراز امیدواری کرد زمینه سرمایه گذاری و تجارت بین ایران و قطر توسعه یابد.
    وی تاکید کرد: ایران و قطر به عنوان دو کشور دوست و همسایه، جدای از مناسبات فرامنطقه‌ای لازم است که در منطقه همکاری خود را روز به روز گسترش داده و الگویی برای دیگر کشورها باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4923

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.