تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
7

رنگ روشنایی را به شهروندان نشان دادیم تا فقط تاریکی نبینند

  • کد خبر : 1633
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
رنگ روشنایی را به شهروندان نشان دادیم تا فقط تاریکی نبینند

دریا قدرتی پور- مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و بررسی ابعاد کارآفرینی وی که در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان برگزار شد، گفت: ما رنگ سفید و روشنایی را به شهروندان نشان دادیم تا فقط تاریکی را نبینند و این موضوع باعث شد که با انتخاب خوب توسعه رفتاری در جامعه را […]

  • دریا قدرتی پور- مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و بررسی ابعاد کارآفرینی وی که در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان برگزار شد، گفت: ما رنگ سفید و روشنایی را به شهروندان نشان دادیم تا فقط تاریکی را نبینند و این موضوع باعث شد که با انتخاب خوب توسعه رفتاری در جامعه را به ارمغان بیاوریم.
    مسعود صرامی افزود: در طی ۱۵ سالی که ما کار کردیم فعالیت هایمان مفید بود و خوشبختانه صرف اشتباهات خبرنگاران نشد.
    مدیرعامل ستی سنتر اصفهان تاکید کرد: آینده ای که من برای کشورم متصورم این است که شهروندانمان را متوقع بار بیاوریم تا از حقوق مدنی خودشان دفاع کنند و آن را از بدنه نظام بگیرند.
    این کارآفرین نمونه ادامه داد: مدیر عامل سیتی سنتر افزود: مردم اصفهان تنها یک درصد از فعالیت های ما را مشاهده کرده اند ولی تاثیرات پنهان آن و ۹۹ درصد بقیه را نسل آتی بهتر درک خواهد کرد .
    صرامی با اشاره به اینکه تنها هدف مقدس ما رسیدن به زندگی سالم است، گفت: در تامین کلیه نیازهای درمانی خدماتی، اخلاقی و اجتماعی و کسب و کار آنچه که لازم است اخلاق و مشتری مداری است .
    وی تصریح کرد: تکریم از مشتری لازمه هر کاری است و به همین خاطر ما نیز نوع نگاهمان به رفتار اجتماعی را عوض کردیم و به مشتریانمان یادآوردی کردیم که از چه حقوق اجتماعی برخوردار هستند.
    مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان در ادامه با اظهار تاسف از اینکه امروز درگیر هوای آلوده هستیم و باید با بردن پروژه ها از هسته شهر به پوسته شهر باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا شویم اظهار داشت: اگر ما مجموعه سیتی سنتر را مثال می زنیم به این خاطر است که این بنا بهترین مکان اصفهان را زیرسوال برده به این خاطر که حتی برای یک دوچرخه هم جای تردد در این خیابان نیست و مشکلات ترافیکی زیادی را ایجاد کرده است.
    صرامی تصریح کرد: به همین خاطر بود که ما سیتی سنتر را در جایی دور از اصفهان بنا کردیم و با اینکه ضرر دادیم اما باورمان این است که این کشور درست نمی شود مگراینکه به فکر خودمان باشیم و نگرش ما این است که برای خودمان این کارها را انجام می دهیم.
    وی ادامه داد: بهره مند شدن مناطق مختلف باعث رونق و ارزش افزوده بیشتری خواهد شد و خبر خوب این است که در کنار باغ فدک هم پروژه ای مشابه پروژه سیتی سنتر قرار است راه اندازی شود و طی نیم قرن گذشته ما توانسته ایم خدمات زیادی را ایجاد کنیم .
    مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان افزود: شغل چهار ساعته خدمات رسانی در ادارات را می خواهیم به ۱۶ ساعت خدمات رسانی تبدیل کنیم به این شکل که بانک ها، کارگزاران، خدمات رسان های مالی ادارات و غیره زیریک سقف باشند که هم باعث کاهش ترافیک و هم کاهش آلودگی هوا خواهد شد .
    وی ادامه داد: شما به شهرک سلامت به عنوان یک درمانگاه و یا یک مرکز خدمات رسانی پزشکی نگاه می کنید در حالیکه این شهرک همه الفبای خدمات رسانی پزشکی را دارد و یک فرد نمی خواهد برای اعمال پزشکی مختلف و نبود امکانات در ترافیک بماند و یا فعالیت های پزشکی خود را به تعویق بیاندازد.
    مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان با اعلام اینکه درصدد هستیم که شهر دانش را ایجاد کنیم که حتی مهمتر از سیتی سنتر و شهرک سلامت است اظهار داشت: کسی که امروز داروی کرونا را ۱۰۰ یا ۱۵۰ یا ۸۰ میلیون می فروشد به این دلیل است که بی اخلاق است.
    این کارآفرین افزود: هدف از ایجاد شهرک دانش، اصلاح اخلاق است .
    صرامی همچنین از ایجاد یک پارک و صندوق حمایتی از شرکت های دانش بنیان در شهرک علمی تحقیقاتی خبر داد و گفت : هدف از ایجاد این صندوق این است که به دانش بنیانی هایی که نبوغ دارند کمک کند و الگویی باشد برای بدنه نظام که از کسانی که استعداد دارند حمایت کنند.
    وی گفت: اگر اجازه بدهند می خواهیم زندان مرکزی را از دور خارج کنیم و یک زندان جدید بسازیم که با امکانات روز باشد.
    صرامی در ادامه سخنانش اظهار داشت: احیا فرهنگ ۲۵۰۰ ساله از دیگر اهدافی است که دنبال می کنیم چون یاد گرفته ایم که حقوق مردم را محترم تر از حقوق خود بدانیم و الویت ما خدمت رسانی به جامعه است.
    این کارآفرین در پایان از تصمیم خود برای ساخت یک زندان به روز و جدید با امکانات به روز خبر داد.

    این هفته | inhaftemag.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1633

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.