تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3
در نشست صمیمانه اعضای شوراهای راهبردی مراکز اتاق و منتورهای شتابدهنده صادرات مطرح شد

رسالت اتاق بازرگانی اصفهان تیم سازی و جریان سازی اقتصادی است

  • کد خبر : 2922
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
رسالت اتاق بازرگانی اصفهان تیم سازی و جریان سازی اقتصادی است
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست اعضای شورای راهبردی و منتورهای شتاب دهنده صادراتی گفت: رسالت اتاق بازرگانی اصفهان تیم سازی و جریان سازی اقتصادی است.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مسعود گلشیرازی در این نشست گفت: رسالت اتاق تیم سازی و جریان سازی اقتصادی است. ما یک تیم متحد شده ایم تا بتوانیم نقایص خودمان را برطرف و اصلاح کنیم و نقاط قوت خودمان را برای برداشتن گام های بعدی بشناسیم.
    رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: اتاق بازرگانی اصفهان در یک سال گذشته یک گام رو به جلو برداشته و یک تیم متحد شده تا یاد بگیرد که می تواند از توانمندی های خودش برای کارهای بزرگ استفاده کند.
    وی تصریح کرد: ما بهبود شاخص های محیط کسب و کار را در دستور کار شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قرار دادیم و در راستای آن با مدیران اجرایی مذاکراتی انجام دادیم تا در این مسیر حرکت کنیم و توانستیم یک قدم رو به جلو در بهبود شاخص های کسب و کار برداریم که این جای قدردانی دارد.
    وی تاکید کرد: در یک سال گذشته در بحث بهبود شاخص های کسب و کار استان پس از دو سال تجربه شیب منفی مطلق، امسال شیب ملایم مثبت به خود گرفت، البته اقناع کننده نیست؛ اما امیدوار کننده است.
    گلشیرازی افزود: ۱۰ روز پیش یک مؤسسه در تهران ذیل اتاق ایران و وزارت امور اقتصاد و دارایی یک نظرسنجی در خصوص بهبود شاخص های کسب و کار را از طرف فعالان اقتصادی کشور گزارش کرد که در آن عنوان شده بود اوضاع اصفهان از منظر آنان مطلوب نیست؛ اما در برش استانی آن، ۸۰۰ فعال اقتصادی استان اصفهان اعلام کرده اند که برترین دستگاه اتاق بازرگانی اصفهان شناخته شده است. البته، این موضوع اتفاقی نیست؛ زیرا اتاق دوره نهم خدمت محور است.
    وی تاکید کرد: ما در راستای رسالت خودمان در اتاق بازرگانی اصفهان سه گام اساسی را تعریف کرده ایم: گام اول برای آنکه بتوانیم در جریان اقتصادی مؤثر باشیم، باید مدیرانی را در شتاب دهنده های صادراتی پرورش دهیم تا بتوانند در شرکت های اقتصادی کار کنند که در این خصوص شوراهای راهبردی را تعریف کرده ایم.
    گلشیرازی درخصوص گام دوم و سوم نیز تصریح کرد: گام دوم این است که در این دوره از اتاق بتوانیم از ظرفیت بهتر اعضا بهره بگیریم و تصمیم سازی و قوام سازی کنیم تا اقتصاد این شهر را حرکت دهیم و گام سوم این که فعالان زبده اقتصادی ما تجارب خودشان را در اختیار بازرگانان جوان قرار دهند تا در آینده بتوانند افراد موفقی در عرصه اقتصادی باشند.
    رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: ما باید بتوانیم برای آیندگان خودمان ریل گذاری کنیم که البته این کمی سخت است؛ اما باید بدانیم کارهای امیدبخشی نیز در این دوره از اتاق با همکاری و همسویی اعضا و بخش های مختلف اتاق در حال شکل گیری است.
    وی در پایان افزود: با انتشار گزارش شاخص های محیط کسب و کار مشخص شد که کمتر از ۲۰ درصد اعضا و فعالان اقتصادی از ظرفیت های حمایتی اتاق آگاه هستند؛ از این رو، با همکاری صدا و سیما اطلاع رسانی به فعالان اقتصادی را در دستور کار قرار دادیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2922

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.