تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
5

ثبت ۲۱ میلیون و ۷۹۳هزار تردد نوروزی در راه‌های استان اصفهان

  • کد خبر : 7184
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
ثبت ۲۱ میلیون و ۷۹۳هزار تردد نوروزی در راه‌های استان اصفهان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: 21 میلیون و 793هزار و 362 تردد از 25 اسفند 99 تا 18 فروردین جاری در راه‌های سراسر استان ثبت شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ مهدی خضری اظهار داشت: تردد خودروهای ورودی به جاده‌های شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین در استان از ۲۵ اسفند پارسال تا هجدهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته(با احتساب سال کبیسه) ۱۰۴درصد افزایش یافته‌ است.
    وی ادامه داد: بر اساس آمار ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار، در این ایام یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۹۲۷ دستگاه خودرو به استان وارد و یک میلیون و ۶۹۲هزار و ۲۶۱ خودرو از استان خارج شدند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۱۰۸ و ۱۲۳ درصد افزایش یافته ‌است.
    وی اضافه کرد: در هجدهمین روز فروردین امسال ۸۷۷ هزار و ۶۷۱ تردد خودرو در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.
    خضری با بیان اینکه این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در این روز ۶۸ هزار و ۹۸۹ دستگاه خودرو وارد استان و ۷۰ هزار و ۳۴۶ دستگاه خارج شده است.
    وی یادآور شد: در هجدهمین روز سال جاری، آمار خودروهای ورودی به و خروجی از استان به ترتیب در مقایسه با پارسال ۷۵ و ۸۰ درصد افزایش یافته است.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و شهروندانی که به هر دلیل قصد تردد در محورهای مواصلاتی این استان را دارند با تماس با تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
    خضری خاطرنشان کرد: نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در تمام بخش‌ها اعم از راهداری و حمل و نقل، هم اکنون در حال آماده باش کامل هستند.
    طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از ۲۵ اسفند آغاز شده است و تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
    هم اکنون ۷۵۰ نیروی راهدار در جاده های استان با ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش قرار دارند و به مسافران خدمات ارائه می کنند.
    استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.
    بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو با ۴۸ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار این استان فعالیت می‌کنند که نزدیک به ۱۰ درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می‌شوند.
    ۴۵۹ شرکت حمل و نقل بار، ۶ پایانه حمل بار، ۲۶ پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و ۴۷ مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان وجود دارد.
    استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7184

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.