تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
9

با کمک مردم منطقه به سمت توسعه گام برمی داریم

  • کد خبر : 1551
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
با کمک مردم منطقه به سمت توسعه گام برمی داریم

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از اتفاقات خوب در محله های منطقه ۱۳ خبر داد و گفت : با کمک مردم اتفاقات خوب دیگری در این محله رقم خواهد خورد که در این راستا می‌توان به بهره‌برداری از پارک محله‌ای دستگرد تا شهریور ماه امسال اشاره کرد. محمد شرفا در مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های […]

  • مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از اتفاقات خوب در محله های منطقه ۱۳ خبر داد و گفت : با کمک مردم اتفاقات خوب دیگری در این محله رقم خواهد خورد که در این راستا می‌توان به بهره‌برداری از پارک محله‌ای دستگرد تا شهریور ماه امسال اشاره کرد.
    محمد شرفا در مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۳ اظهار داشت : سال گذشته گلوگاه‌های این منطقه از جمله گلوگاه خیابان آزادگان واقع در محله دستگرد با مشارکت و همکاری شهروندان بازگشایی شد.
    وی افزود: محله‌های کمتر برخورداری همچون قائمیه، دستگرد و باغ فردوس در منطقه ۱۳ نیاز به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی دارد.
    مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه ورزشگاه شهدای دستگرد نیز افزود: با توجه به اینکه محله‌های قائمیه و دستگرد ۸۰ هکتار بافت فرسوده دارد دفتر بازآفرینی بافت فرسوده سال گذشته در آن راه اندازی شد.
    شرفا با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی باعث رونق منطقه می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌ها به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی می‌تواند منطقه را متحول کند.
    وی با اشاره به اینکه سال ۹۷ فاز نخست بلوار فرزانگان افتتاح شد و قرار بود سال گذشته ادامه آن اجرا شود، اما به دلیل تکمیل نشدن عملیات آزادسازی، این اقدام صورت نگرفت که امیدواریم امسال با همکاری مردم آزادسازی انجام و عملیات اجرایی آن مهرماه آغاز شود و تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
    مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه راست گرد اتوبان اقارب پرست سال گذشته آغاز شد، گفت: تعریض پل زندان در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.
    وی اظهار داشت: فاز دوم بلوار آزادگان حد فاصل خیابان کشاورز تا قائمیه باعث کاهش ترافیک محله‌های قائمیه و دستگرد خواهد شد.
    مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم با اجرای پروژه‌های متعدد بخشی از مشکلات منطقه را برطرف کنیم و در مسیر توسعه شهر گام برداریم، گفت:بدون همکاری مردم هیچ اقدامی به ثمر نخواهد نشست.

    این هفته | inhaftemag.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1551

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.