تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3
رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان :

باروری فرهنگ توسعه آموزش های مهارتی از اهداف ما به شمار می رود

  • کد خبر : 5449
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
باروری فرهنگ توسعه آموزش های مهارتی از اهداف ما به شمار می رود
رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان با نمایندگان مردم کاشان و آران و نطنز ، بادرود در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان رییس این دانشگاه با نمایندگان مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
    بهزاد رضائی در این دیدارها به تبیین سیاست‌های کلی دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این قبیل نشست‌ها در جهت باروری فرهنگ توسعه آموزش های مهارتی موثر باشد.
    وی با تاکید بر اینکه یکی از اموری که می تواند به اشتغال زایی جامعه کمک کند و حتی بار عظیمی از مباحث مربوط به بیکاری را ازبین ببرد توجه به آموزش های مهارتی است گفت: توجه به آموزش های مهارتی در کشور ما هم باید یک اصل باشد و عنایت به این مسئله برای مجلس مورد تقاضا و تاکید ماست.
    سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نیز در نشست خود با رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان به اهمیت و ضرورت رشته های مهارتی و دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت در اهمیت این دانشگاه همین بس که ما در کمیسیون به صورت ویژه به آن پرداختیم و امروز کمیسیون کشاورزی مجلس این آمادگی را دارد تا در رشته های مهارتی حوزه کشاورزی نهایت همکاری خود را مصروف کند تا این رشته ها در کشور در مراکز دانشگاه های علمی کاربردی توسعه یابند.
    وی اظهار کرد: لازم است پیشنهادات مدونی از طرف دانشگاه در خصوص نحوه و چگونگی توسعه‌ی رشته های کاربردی و حمایت های مورد نیاز از سوی مجلس تهیه و ارائه شود تا پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.

    باروری فرهنگ توسعه آموزش های مهارتی از اهداف ما به شمار می رود

    رحمت الله فیروزی پور نیز با تاکید بر اهمیت استمرار دیدار مسوولین و نمایندگان گفت: یقینا ما به عنوان نمایندگان مردم ضرورت توسعه آموزش های مهارتی را یک مسأله مهم تلقی می کنیم چون اعتقاد داریم توجه به مهارت می تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را حل کند.
    نماینده شهرستان نطنز ، بادرود و قمصر در پایان بر ارائه مشروح برنامه های دانشگاه و طرحها در مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد و گفت: ما در مجمع نمایندگان تلاش خواهیم کرد تا این مهم به عنوان یک اصل برای نمایندگان مطرح شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5449

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.