تاریخ : جمعه, ۳ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 22 March , 2024
2
دبیر دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر:

۵۵ نماکار در دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر به رقابت می‌پردازند

  • کد خبر : 4184
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۵۵ نماکار در دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر به رقابت می‌پردازند
دبیر دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر از رقابت ۵۵ نماکار از سطح کشور در دومین مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در اصفهان خبر داد.
  • به گزارش روابط عمومی گروه کارخانجات آجر نماچین، مهدی چینی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر که با همکاری شرکت آجر نماچین و اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: فراخوان ثبت نام متقاضیان برای حضور در این مسابقات از اول آبان اعلام و ۱۰ آبان نیز آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات بود.
    وی با بیان اینکه در نخستین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر ۳۵ شرکت کننده داشتیم، ابراز داشت: این در حالی است که در دوره دوم تعداد ثبت‌نام کنندگان بیش از ۸۰ نفر بود که پس از سنجش اولیه در نهایت ۵۵ نفر موفق به حضور در مسابقات شدند.
    دبیر دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در خصوص تفکیک جنسیتی شرکت کنندگان در دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر تصریح کرد: هفت نفر از شرکت کنندگان خانم و ۴۸ نفر نیز آقا هستند.
    وی با تاکید بر اینکه محدودیت سنی و تحصیلی برای حضور در مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر تعریف نشده است، ادامه داد: از همه گروه‌های سنی و با تحصیلات سیکل، دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
    چینی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان از تبریز، بیرجند، سنندج، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌ها در این مسابقاتحضور یافتند، افزود: هزینه های ایاب و ذهاب و اسکان شرکت کنندگان در دومین مسابقاتآزاد کشوری نماچینی آجر توسط شرکت آجر نماچین پرداخت می‌شود.
    وی با بیان اینکه مسابقات نماچینی آجر از ۱۴ تا ۱۷ آبان برگزار می‌شود، ابراز داشت: نماکاران حرفه‌ای و اساتید حوزه معماری و مهندسان ساختمان به عنوان تیم داوری رقابت شرکت کنندگان را قضاوت می کنند.
    گفتنی است دومین دوره مسابقاتآزاد کشوری نماچینی آجر از ۱۴ تا ۱۷ آبان و همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4184

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.