تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
5

گلستان شهدا میزبان نمایشگاه عکس “نوروز در جنگ”

  • کد خبر : 6892
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
گلستان شهدا میزبان نمایشگاه عکس “نوروز در جنگ”
مدیر فرهنگسرای پایداری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برپایی نمایشگاه عکس "نوروز در جنگ" و برنامه "آرامش بهاری" ویژه نوروز 1400 در گلستان شهدای اصفهان خبر داد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ سعید صرامی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های نوروزی فرهنگسرای پایداری اظهار داشت: غرفه هایی با عنوان “آسمانی‌ها” در ورودی گلستان شهدا برپا شده که به ارائه توضیحاتی درباره علمای مدفون در تخت فولاد و شهدای آرمیده در گلستان شهدا به شهروندان اصفهانی و مسافران نوروزی، می پردازند.
    وی افزود: در این غرفه ها نرم‌افزار “مردان بی‌ادعا” معرفی می شود که شهروندان و مسافران با دریافت آن می توانند محل مزار شهید مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و به‌راحتی بر سر مزار آن شهید حاضر شوند و همچنین نرم‌افزار همراه “آسمانی‌ها” به زائران ارائه می‌شود که در کافه‌بازار نیز به صورت رایگان در دسترس است و زائران می‌توانند با نصب این نرم‌افزار روی تلفن‌های همراه خود به مشخصات تمام ۸ هزار شهید مدفون در گلستان شهدا، زندگینامه، محل شهادت، وصیت‌نامه و محل مزار شهید در گلستان شهدا دسترسی پیدا کنند.
    وی ادامه داد: راویان فرهنگسرای پایداری نیز در برنامه گلستان‌گردی و تخت‌فولادگری، این دو مجموعه را به گروه‌های مراجعه‌کننده معرفی خواهند کرد که این برنامه‌ها از ۲۹ اسفندماه ۹۹ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.
    مدیر فرهنگسرای پایداری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در برنامه “آرامش بهاری” نیز با همکاری اداره‌کل اوقاف استان، سه تن از روحانیون هر روز در گلستان شهدا مستقر شده و از ساعت ۹ تا ۱۲ به مراجعین، مشاوره مذهبی ارائه می‌دهند.
    صرامی ادامه داد: نمایشگاه “نوروز در جنگ” نیز شامل ۲۴ قاب عکس از رزمندگان در زمان تحویل سال در جبهه‌ها بوده که در گلستان شهدا برپا شده است.
    وی خاطرنشان کرد: طبق روال هر سال ویژه‌برنامه سال تحویل با نام “ستاره‌های زمینی” نیز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شدکه به دلیل اینکه خانواده‌های شهدا در این زمان بر سر مزار فرزندان خود حاضر می‌شدند حدود ۲۰۰ نفر از خادمان شهدا به امر کمک‌رسانی به مادران و پدران شهدا پرداختند تا بتوانند راحت‌تر بر سر مزار شهید خود حاضر شده و مزار او را غبارروبی کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6892

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.