تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
8
هنرهای تصویری حوزه هنری افتتاح می کند:

نمایشگاه عکس «همه هستیم»

  • کد خبر : 6131
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
نمایشگاه عکس «همه هستیم»
مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان، از افتتاح نمایشگاه عکس «همه هستیم» در گالری سعدی حوزه هنری به مناسبت دهه ی فجر خبر داد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: این نمایشگاه شامل چهارده اثر منتخب در ابعاد پنجاه در هفتاد است که هنرمندان عکاس اصفهانی از میدان امام (ره) و راهپیمایی ۲۲ بهمن در سالها و دهه های گذشته عکاسی کرده اند.
    وی افزود: این نمایشگاه در ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در گالری سعدی با حضور عکاسان اصفهانی افتتاح می شود.
    وی با اشاره به استقبال خوبی که عکاسان جوان از فراخوان عکس «همه هستیم» داشتند خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین ده اثر از آثار استاد علیرضا جلیلی فر که تاکنون دیده نشده است از دهه شصت و راهپیمایی آن سالها به نمایش گذاشته می شود.
    رجایی در توضیح این نمایشگاه گفت: طی فراخوانی از عکاسان اصفهانی خواستیم که آثار خود را در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان برای ما ارسال کنند و این ۱۴ اثر از میان آثار ارسالی انتخاب و به نمایش گذاشته شده است.
    وی با اشاره به اعضای هیات انتخاب شامل آقایان حمیدرضا نیکومرام، فرزان معظم و عباس پوستین دوز تصریح کرد: هیات انتخاب این فراخوان در بیانیه خود آورده است: در ۴۲ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۲۷ هنرمند عکاس اصفهانی ۹۲ برگ از ثبت لحظاتشان را برایمان به یادگار گذاشتند تا در این فجر فاطمی به یاد داشته‌باشیم که همه هستیم شانه‌به‌شانه یکدیگر؛ در این راه ۱۴ اثر ماندگار شدند برای دیده شدن و این میثاق را حوزه هنری استان اصفهان برایمان جاودانه کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6131

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.