تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

نقش شرکت فولادمبارکه در معیشت مردم و کاهش پرونده های قضایی انکار ناپذیر است

  • کد خبر : 1973
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
نقش شرکت فولادمبارکه در معیشت مردم و کاهش پرونده های قضایی انکار ناپذیر است
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه به همراه جمعی از مقامات و کارکنان دادگستری این شهرستان، ضمن حضور در جلسه مشترکی با حضور حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولادمبارکه و برخی از مدیران ارشد این شرکت از خطوط تولید فولادمبارکه بازدید کرد.
  • حجت الاسلام محرابی هدف از این دیدار را آشنایی قضات و کارشنان قضایی شهرستان مبارکه با فرایند تولید این شرکت اعلام کرد و گفت: آشنایی قضات و بازپرسان با پرونده های قضایی که احتمالا در ارتباط با فولاد مبارکه در محاکم قضایی شهرستان مطرح می شود، ما را بر آن داشت تا با زمینه های احتمالی شکایت ها و دفاعیات این شرکت آشنایی بیشتری داشته باشیم.
    وی با بیان این که بعضا مدیریت این شرکت از تخلفات برخی سودجویان در فرایند انتقال مواد اولیه به فولاد مبارکه ابراز نارضایتی می نمایند، اظهار داشت: درآمدزایی و اشتغالزایی بنگاه های بزرگ اقتصادی همچون فولادمبارکه برای منطقه و کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و عزم ما بر این است که به کمک مدیریت فولادمبارکه آمده و با همیاری واحد حراست و حفاظت فیزیکی شرکت از تخلفات و سودجویی برخی افراد که در فرایند انتقال مواد اولیه به این شرکت اخلال ایجاد می نمایند، پیشگیری نمائیم.
    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت و همکاری فولادمبارکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی اذعان کرد: فولادمبارکه در حوزه تعهد به مسئولیت های اجتماعی خود و هر جا که جامعه احساس نیاز کرده است در سطح ملی با اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی خود در برای کاهش آسیب های اجتماعی به میدان آمده است. وی حمایت مالی شرکت فولادمبارکه در ساخت و تجهیز سوله های اشتغال ندامتگاه اسدآباد و برگزاری گلریزان های متعدد برای آزادی زندانیان جرائم غیر را نمونه بارزی از اقدامات نوع دوستانه فولادمبارکه دانست و در همین خصوص افزود: حمایت های مالی قابل توجه فولادمبارکه برای حمایت از خانواده هایی که در اثر بیماری کرونا با خسارت و مشکلات مالی مواجه شده اند، مساعدت این شرکت از ارگان های امداد رسان به مردم جامعه و حمایت هایی که فولادمبارکه از بیمارستان ها برای خرید تجهیزات ضد عفونی مورد نیاز درمان بیماران کرونایی داشته است و همچنین اکسیژن رایگانی که این شرکت در اختیار بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قرار داده همه و همه از برکات این شرکت است که قابل تقدیر است.
    حجت الاسلام محرابی در ادامه به نقش بنگاه های تولیدی و اقتصادی به ویژه فولادمبارکه بر کاهش پرونده های قضائی اشاره کرد و افزود: اینگونه مراکز از آن جهت که موجب ایجاد اشتغال، درآمد زایی و کاهش فقر در کشور می شوند، موجب کاهش جرم و بزهکاری های اجتماعی نیز می شوند و از این طریق از تشکیل بسیاری از پرونده هایی که ممکن است در اثر فقر مطرح شوند، بار سنگینی را از دوش سیستم قضائی بر می دارند.
    وی در خاتمه اظهار داشت: بنده با تماشای فضای کار و تلاش در خطوط تولید این شرکت و از این که چنین صنعت بزرگی در منطقه شهرستان مبارکه و استان اصفهان قرار گرفته است ، احساس غرور و افتخار کردم و به همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه عرض خداقوت و دستمریزاد دارم.
    این گزارش حاکی است، حمیدرضاعظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه نیز در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از مجموعه قضایی شهرستان مبارکه و استان اصفهان به جهت جدیت در مقابله با جرائم و نیز تلاش برای کمک به مراکز تولیدی استان وهمچنین تلاش این محاکم برای کوتاه کردن دست برخی سودجویان قدردانی کرد.
    وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فولادمبارکه در تامین نیاز بسیاری از صنایع کشور از جمله صنعت خودروسازی، لوازم خانگی، صنایع لوله و پروفیل و قطعه سازان افزود: خوشبختانه فولادمبارکه به خوبی پاسخ سرمایه گذاری ها و اعتماد نظام را در سال های گذشته داده است و اکنون به شرکتی بدل شده است که نقش حیاتی در به گردش در آوردن چرخ صنعت و اقتصاد کشور دارد.
    عظیمیان ضمن اشاره به اینکه فولادمبارکه بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است، به نقش این شرکت در خودکفایی کشور در بسیاری از محصولات اشاره کرد و افزود: با همت کارکنان این شرکت در طول سالیان گذشته گام های بلند و ارزشمندی در خودکفایی و بومی سازی قطعات و تولید تجهیزات اساسی صنعت فولاد برداشته شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1973

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.