تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
7

مهمانی نوروزی در “بهار دلنشین”

  • کد خبر : 6817
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
مهمانی نوروزی در “بهار دلنشین”
"بهار دلنشین" مجموعه ای ترکیبی تلفیقی است که در ایام نوروز 1400 از طریق کانال شاد آموزش و پرورش در اختیار خانواده ها قرار می‌گیرد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه ای فی مابین معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منعقد شد که هدف آن تکمیل طرح کلاس شهر با انجام یک سری فعالیت ها و رویدادهای مشترک بود که بر همین اساس برنامه ای با عنوان ” بهار دلنشین” تهیه و تدوین شد.
    احمد رضایی افزود: “بهار دلنشین” یک مجموعه اینترنتی و برنامه ای ترکیبی- تلفیقی است که در ایام نوروز از ۱ تا ۱۳ فروردین رأس ساعت ۱۹:۳۰ در کانال شاد آموزش و پرورش بارگذاری می‌شود.
    وی تصریح کرد: هر قسمت از این مجموعه ۱۳ قسمتی در ۳۰ دقیقه تولید شده که آیتم های مختلفی از جمله اجرای محمد نریمانی با نام مستعارِ ممد آقا، ترانه و سرود، استندآپ کمدی، سایه بازی با دست، آیتم های کودک و مهمان را شامل می شود.
    وی ادامه داد: بر اساس مفاد طرح کلاس شهر در آیتم مهمان، افرادی همچون پارک‌ بانان، آتش نشانان، پلیس راهور، پلیس فتا و افرادی مرتبط با موضوعات محیط زیست و اخلاق شهروندی به برنامه دعوت و با آنها گفتگوی کوتاهی پیرامون موضوع مربوطه انجام می شود.
    وی با بیان اینکه در این مجموعه سعی کرده ایم از برنامه های ترکیبی – تلفیقی نوروزی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: مخاطب این برنامه عامه مردم از کودکان و نوجوانان و خانواده ها می باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6817

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.