تاریخ : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024
9

مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۶ شهرداری

  • کد خبر : 1390
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۶ شهرداری

در مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۶ شهرداری عنوان شد : در مقابل حاشیه ها، نجیب زادگان بی اعتنا باشید دریا قدرتی پور- در پنجمین هفته برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» ۳۶ پروژه با هزینه‌ای افزون بر ۶۳۴ میلیارد ریال در منطقه شش افتتاح و دو پروژه نیز کلنگ‌زنی شد ودر این مراسم شهردار اصفهان […]

  • در مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۶ شهرداری عنوان شد :
    در مقابل حاشیه ها، نجیب زادگان بی اعتنا باشید
    دریا قدرتی پور- در پنجمین هفته برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» ۳۶ پروژه با هزینه‌ای افزون بر ۶۳۴ میلیارد ریال در منطقه شش افتتاح و دو پروژه نیز کلنگ‌زنی شد ودر این مراسم شهردار اصفهان از مدعوین خواست که در مقابل حاشیه ها بی اعتنا باشند و به قطار توسعه فکر کنند.
    در مراسم افتتاح این پروژه ها شهردار اصفهان در جمع خبرنگاران و مسئولان شهری اصفهان گفت: برخی معتقد بودند ورود به حلقه حفاظتی شهر و احداث رینگ چهارم به دلیل بخش‌هایی که از زمین‌های متعلق به ارتش عبور می‌کند، عملیاتی نخواهد شد، اما تاکنون در جلسات متعددی که با مقامات ارتش در اصفهان و تهران برای اجرای بخش غربی رینگ چهارم برگزار شده گامی به جلو برداشته‌ایم.
    قدرت الله نوروزی با بیان اینکه هرچه تلاش‌ها بیشتر باشد حاشیه‌ها مختلفی به وجود می‌آید؛ اظهار کرد: در رابطه با مسائل مردم همه جا باید احساس مسئولیت کرد، اما در رابطه با حاشیه‌ها بدانید که می‌خواهند شهرداری را از حرکت متوقف کنند از این رو در برابر این حاشیه‌سازی‌ها، نجیب زادگان بی اعتنا باشید تا حرکت قطار پرسرعت رو به امید مسیر خود را تا انتها طی کند.
    وی اظهار امیدواری کرد: بخش غربی حلقه حفاظتی شهر که از انتهای فاز دوم سپاهان شهر (قبل از باغ ابریشم به سمت درچه) عبور می‌کند با توان ارتش اجرایی شود.امیدواریم بخش غربی حلقه حفاظتی شهر با کمک ارتش اجرایی شود.
    وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب ارتش و شهرداری افزود: بخش غربی حلقه حفاظتی شهر که از انتهای فاز دوم سپاهان شهر -قبل از باغ ابریشم به سمت درچه-عبور می‌کند با توان ارتش اجرایی خواهد شد.
    وی موفقیت شهرداری در تمام زمینه‌ها را مدیون همت والای مدیریت شهری و مشارکت با تمام دستگاه‌های اجرایی استان دانست و گفت: این موفقیت تنها متعلق به مدیریت شهری نیست، بلکه به تمام کسانی که شهرداری را یاری کردند تعلق دارد.
    شهردار اصفهان با اعلام اینکه ارتش در برخی از پروژه‌های شهری همکاری مطلوبی با شهرداری داشته است و بهره برداری از برخی پروژه‌ها با حمایت ارتش تحقق یافته است، تصریح کرد: با حرکت رو به جلو و پیشرفتی که شاهد آن هستیم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح ۸۰ کیلومتر حلقه حفاظتی شهر، مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان و نمایشگاه بزرگ خواهیم بود.
    نوروزی همچنین با اشاره به خط دو مترو اصفهان گفت: در زیرزمین این شهر سه تی. بی. ام زمین را می‌شکافد تا خط دو مترو احداث شود و البته هیچکس نمی‌داند زیرزمین این شهر چه اتفاقات بزرگ عمرانی رخ می‌دهد.
    وی تأکید کرد: شهرداری همواره دغدغه رضایتمندی و خشنودی مردم را دارد زیرا زیربنا و رکن اساسی امنیت ملی کشور رضایت عمومی است و این عنصر را نمی‌توان از عرصه امنیت کشور نادیده گرفت.
    نوروزی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی گفت: از امروز تابلوهای روزشمار مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید کشوری نصب خواهد شد تا تاریخ را به نمایش بگذارند.
    وی خاطرنشان کرد: با تلاش سازمان عمران اوایل اردیبهشت ماه سال آینده شاهد افتتاح این پروژه عظیم خواهیم بود.
    شهردار اصفهان تأکید کرد: اگر امروز در منطقه شش پروژه‌های متعددی در حال اجرا است و در شهرک شهید کشوری بخش ۱۳۰ هکتاری تحویل شده و بخش ۱۷۰ هکتاری محل تحول اتفاقات بزرگ عمرانی است و سرمایه گذاران آماده آغاز عملیات جهت سرمایه گذاری هستند، نتیجه تعامل شهرداری و ارتش بوده است.
    وی افزود: در توافق‌های صورت گرفته منافع شهرداری و ارتش مورد توجه قرار گرفته و برای هردو طرف رکن اصلی مردم هستند.
    شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» نشان دهنده سه سال فعالیت و پشتکار در شهرداری است، خاطرنشان کرد: هر هفته ثمره تلاش مدیران شهری تقدیم شهروندان می‌شود و این روند تداوم خواهد داشت و هیچ حاشیه سازی این حرکت را متوقف نخواهد کرد.
    نوروزی تصریح کرد: حاصل تعامل ارتش با شهرداری توسعه اصفهان است.
    در این مراسم همچنین محمدرضا برکت، مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان نیز با اعلام اینکه سال گذشته ۵۰ درصد پروژه‌های شهر در این منطقه اجرا شده است، تصریح کرد: بودجه سال ۹۷ این منطقه ۲۳۰ میلیارد تومان بود که با تلاش‌های شبانه روزی بخش قابل توجهی از آن جذب شد.
    وی افزود: سال گذشته بر اساس اجرای پروژه‌های عمرانی، بودجه منطقه شش با افزایش ۸۶ درصدی نسبت به سال ۹۷ به عدد ۴۳۴ میلیارد تومان رسید که ۵۶۰ میلیارد تومان یعنی ۱۳۰ درصد بودجه وصول شد.
    مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری بودجه منطقه شش ۵۵۰ میلیارد تومان تعیین شده که در مقایسه با رقم سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته و تاکنون ۳۷ درصد آن محقق شده است.

    مراسم افتتاح پروژه های منطقه 6 شهرداری

    مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۶ شهرداری

    وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ درصد پروژه‌های شهر در منطقه شش اجرا شده است، گفت: در دو سال اخیر سعی کردیم بازوی توانمندی برای شهرداری باشیم و همراهی و همکاری لازم را انجام دهیم.
    برکت با بیان اینکه تعداد پروژه‌های منطقه شش در سال گذشته ۱۱۵ مورد بود که بیش از ۹۰ درصد آنها عملیاتی شد، اظهار کرد: در سال جاری ۱۵۵ پروژه در این منطقه تعریف شده که ۱۳۱ مورد آن پروژه‌های جدید عمرانی است.
    وی افزود: در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» عملیات اجرایی مجموع پل‌ها و تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید کشوری آغاز خواهد شد که برای اجرای آن ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
    مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات احداث تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه به مساحت یک هزار مترمربع از امروز آغاز می‌شود، گفت: برای اجرای این پروژه ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
    وی ادامه داد: بوستان سایه به وسعت ۷۰ هزار مترمربع و با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
    برکت با بیان اینکه بهره برداری از دیگر پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه شش با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال انجام شده است، تصریح کرد: مجموع ۶۳۴ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه شش در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

    این هفته | inhaftemag.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1390

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.