تاریخ : شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 23 March , 2024
12

ترویج مطالعه و کتابخوانی با پویش “کودک، کتاب، خانواده”

  • کد خبر : 4594
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
ترویج مطالعه و کتابخوانی با پویش “کودک، کتاب، خانواده”
پويش مردمي «کودک، کتاب، خانواده» پويش از سوی اداره فرهنگي اجتماعي منطقه چهار شهرداري اصفهان به مناسبت روز کتاب برنامه ریزی شده است. يکي از راههاي موثر ترويج مطالعه، گفتگو درباره کتاب هاست به ويژه گفتگوي جمعي که از جمله موثرترين اين راه ها، گفتگو در جمع خانواده است.
  • پويش مردمي «کودک، کتاب، خانواده» در همین راستا از علاقه مندان دعوت مي کند تا درباره کتاب يا کتاب هايي که برايشان دغدغه ايجاد کرده سخن بگويند.
    دوستداران کتاب می توانند با بيان ديدگاه خود درباره کتابي که دوست دارند دريچه اي به روي ديگران بگشايند و از دريچه هاي گشوده به جهان بنگرند.
    اين پويش از سوی اداره فرهنگي اجتماعي منطقه چهار شهرداري اصفهان به مناسبت روز کتاب برنامه ریزی شده که فرصتي است براي خانواده ها و کودکان تا استدلال و ديدگاهشان را آزادانه درباره کتاب منتخب خود با ديگران به اشتراک بگذارند.
    علاقه مندان برای معرفي کتاب، تصوير روي جلدکتاب را به مخاطب نشان دهند و در بخش گفتگوي جمعي، خانواده مي توانند راجع به کتاب انتخابي خود صحبت کرده و فايل صوتي آن را ارسال کنند.
    گفتنی است؛ مهلت ارسال معرفي ها تا ۴ آذر در نظرگرفته شده که به ۲۰ نفر از بهترين آثار ارسالي پس از داوري جوايز ارزشمندي تعلق خواهد گرفت.

    کودک، کتاب، خانواده

    کودک، کتاب، خانواده

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4594

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.