تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
6

افزایش فعالیت های تبلیغی- آموزشی آبفای اصفهان در فصل تابستان

  • کد خبر : 8697
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
افزایش فعالیت های تبلیغی- آموزشی آبفای اصفهان در فصل تابستان
همزمان با آغاز فصل تابستان و هفته صرفه جويي در مصرف آب تعداد 160 عدد بنر با محتوای مصرف بهینه آب در میادین و چهارراه های پر تردد شهر اصفهان نصب شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ این بنرها به منظور آگاهي بخشي عمومي و بالا بردن سطح دانش شهروندان نسبت به محدوديت منابع آبي و با همکاری خانه فرهنگ آب و سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان طراحی و در سطح کلانشهر اصفهان نصب شد.
    همچنين دو طرح ویژه مديريت انرژي در محل ایستگاه متروی میدان امام حسين (ع) و ديوار بیرونی بيمارستان حضرت عيسي بن مريم(ع) واقع در خیابان شهید شمس آبادی نصب شد و در معرض ديد عموم قرار گرفت.
    به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب نزدیک به یکهزار پوستر آموزشی نیز در ایستگاه های مترو و اتوبوس های شرکت واحد شهرهای اصفهان، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد نصب شد.
    علاوه بر این با همکاری ادارات آبفای خودگردان مناطق ۳۷ گانه بنرهایی با مضامین روش های صرفه جویی در مصرف آب در سطح ۹۸ شهر و ۹۴۸ روستای تحت پوشش آبفای استان اصفهان نصب شد.
    پخش «نشان آگهی» و صدها ثانیه زیرنویس آموزشی از شبکه تلویزیونی اصفهان و همچنین پخش پیام های صرفه جویی از صدای مرکز اصفهان از دیگر فعالیت های آبفای استان اصفهان در هفته مصرف بهینه آب بود.

    تبلیغات

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8697

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.