تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان:

ارتباطات عمیق تر باشگاه سپاهان و روابط عمومی فولاد مبارکه

  • کد خبر : 3169
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
ارتباطات عمیق تر باشگاه سپاهان و روابط عمومی فولاد مبارکه
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد از جلسه خود با مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه خبر داد و گفت: جلسه بسیار سازنده ای را با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه داشتیم و ما به عنوان یکی از زیرمجموعه های فولاد مبارکه وظیفه خودمان می دانیم که با اهداف سازمانی و استاندارهای این شرکت هماهنگ باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم؛ استاندارهای ویژه ای که منطبق بر پیشرفته ترین استاندارهای مدیریتی در کشور است و فولاد مبارکه در این زمینه پرچم دار است و ما هم به عنوان بخشی از این شرکت باید در همان مسیر حرکت کنیم.
  • محمدرضا ساکت در ادامه به موضوعات مطرح شده در این دیدار پرداخت و افزود: آقای ترابی با دیدگاه بسیار روشنی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه داشتند؛ مسیری را در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشگاه برای ما ترسیم کردند و بنا شد ارتباطات عمیق تری بین مجموعه باشگاه و روابط عمومی در زمینه اطلاع رسانی های به موقع و ارائه تحلیل های روشن، گویا و صادقانه ای در زمینه فعالیت های ورزشی-اجتماعی صورت گیرد. همچنین رایزنی در مورد مسائل اجرایی پیش رو، ارتباطات سازمانی، هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و تبلیغی، استعداد یابی در سطح شهر اصفهان و شهرستان مبارکه و… از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در ادامه به توجه ویژه مدیرعامل فولادمبارکه و نماینده مردم شهرستان مبارکه در مورد توسعه و نوسازی مجموعه ورزشی صفائیه پرداخت و گفت: در بازدیدهای آتی مسئولین فولادمبارکه به این ورزشگاه به صورت ویژه پرداخته خواهد شد. زیرا یکی از جامعه های هدف ما برای کسب استعدادها، منطقه مبارکه است. موضوعی که مورد تاکید خانم دکتر صالحی نماینده محترم مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهندس عظیمیان مدیرعامل محترم شرکت فولادمبارکه است و توصیه اکیدی داشتند که باید توجه ویژه ای به این منطقه صورت گیرد.
    ساکت همچنین به اهمیت مسئولیت های اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه به عنوان خط اول جبهه صنعت کشور، در حوزه مسئولیت های اجتماعی هم نقش بسیار اساسی را در بخش های مختلف ایفا می کند و فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان هم در راستای این مسئولیت های اجتماعی است زیرا ورزش به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی این شرکت منجر به شادابی و نشاط، پرکردن اوقات فراغت، جذب جوانان و سالم سازی جامعه می شود. لذا باشگاه خودش را موظف می داند در ماموریت های کلانی که فولاد مبارکه در این زمینه ها دارد بر اساس ارزش های اسلامی، انسانی، اخلاقی، دینی و ملی که شرکت فولاد مبارکه ترسیم کرده است؛ گام بردارد.
    مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه همچنین از دیدار امروز با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد و گفت: هماهنگی هایی بین رسانه ملی، مجموعه فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان یکی از برنامه های دیگری بود که امروز صورت گرفت و برای پیش برد اهداف فرهنگی و اجتماعی که هر ۳ سازمان مد نظرشان بود بحث و هم اندیشی و تبادل نظرات صورت گرفت.
    ساکت به همکاری صمیمانه و دوطرفه سازمان صدا و سیما و فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه در بحث های زیرساختی همیشه حمایت هایی را از سازمان صدا و سیما انجام داده است و صدا و سیما هم به عنوان زبان گویای انقلاب و کشور همیشه نسبت به ارئه موفقیت های و افتخاراتی که در حوزه صنعتی و البته حوزه ورزشی صورت گرفته اقدامات شایسته ای را صورت داده است. لذا در این جلسه هماهنگی هایی در مورد خبررسانی های به موقع، پوشش و اطلاع رسانی فعالیت های ورزشی و صنعتی فولاد مبارکه، توجه به ارزش های اخلاقی در میان هوادان بی شمار باشگاه سپاهان و… انجام شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3169

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.