تاریخ : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024
9

قصه رنگ سال

  • کد خبر : 7293
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
قصه رنگ سال
در ماه‌های می و نوامبر هر سال، شرکت پنتون جمعی از کارشناسان را در اتاقی کاملا سفید ( تمامی اشیا و دیوار‌های این اتاق به صورت سفید مطلق رنگ‌آمیزی شده‌اند ) دور هم جمع می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد به وسیله اشیائی که مد نظر خود کارشناسان است،...
  • رنگ الهام بخش خود را با دیگر کارشناسانی که در آن جمع حضور دارند به اشتراک بگذارند. بدین ترتیب هر کارشناس، رنگ مد نظر و الهام بخش خود را با دیگر کارشناسان به اشتراک گذاشته و با مجموع آرا، رنگ سال انتخاب می شود.

    اما دلیل انتخاب رنگ زرد و رنگ خاکستری به عنوان رنگ سال از دید کمپانی پنتون چه بود؟

    طبق بیان این شرکت، رنگ زرد به خاطر انرژی مثبت، ابراز حس قدرت، بروز احساسات عمیق و داشتن پیامی به عنوان حس خوشبختی، در کنار رنگ خاکستری با هدف بیان الهام بخشی، تلاش برای نشاط و روح انگیز بودن انتخاب گشته است.

    به نظر می‌آید که کمپانی پنتون با انتخاب این دو رنگ خواستار انتشار پیامی جهت حفظ روحیه و تزریق نشاط به مردم جهان، در دوران سخت کرونا داشته است.

    برای رنگ زرد خصوصیات زیادی در نظر گرفته شده است. خصوصیاتی از جمله خوشبختی،  عقل و هوش، نشاط، اعتماد به نفس، خلاقیت و اصالت.رنگ خاکستری روشن نیز نماد آرامش، صرفه جویی، بی طرفی، هوش بالا، استقلال و سازش است، اما باید توجه داشت که این رنگ‌ها صرفا نمادین بوده و گاها جنبه کاربردی ندارد. ولی به هر حال خیلی ها از این رنگ ها الهام می گیرند و حتی دکوراسیون منزل و لباس هایشان را با آنها همخوان می کنند تا به عنوان رنگ سال از آن انرژی مثبت بگیرند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7293

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.