تاریخ : یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 24 March , 2024
14

ورود به باشگاه جذاب ها

  • کد خبر : 8187
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
ورود به باشگاه جذاب ها
جذاب بودن و نفوذ کردن در دل دیگران کار بسیار آسانی اسـت و از این طریق مـی توانید در عرصه ی کاری و حتی زندگی مشترک پیشرفت هایی بسیاری داشته باشیم، و بادیگران ارتباط موثر برقرار کنیم.
  • آیا مـی خواهید جذاب رفتار کنید و دیگران را شیفته ی خود کنید، و شیبـه افراد کاریزماتیک باشید. جذاب بودن بـه زیبایی ظاهری و فزیکی ربط چندانی ندارد بلکه مجموعه ایی از رفتار هاسـت که مـی توانید بـه آسانی در دل هر کسی نفوذ کنید. در ادامه ی مطلب با برخی از این رفتار ها  همراه ما باشید.

    هیجان نشان دادن

    رفتار مادربزرگ‌تان را در نظر بگیرید وقتی که بعد از مدت زیادی شما را مـی‌بیند؛ او دسـت هایش را بالا مـی‌برد و زانوهایش خم مـی کند. مردم همراهی با کسانی را دوسـت دارند که از زبان اشاره‌ها، برای نشان دادن احساسات‌شان اسـتفاده مـی‌کنند. رفتارهای متناسب با موقعیت و اتفاقاتی که در جریان اسـت، خوشایند و جذاب هسـتند.

    جذاب

     ابراز احساسات با صدا

    تا بـه حال دقت کرده‌اید چقدر خوب اسـت وقتی بـه یک نفر تلفن مـی‌زنید و وقتی او شما را مـی‌شناسد، رضایت و هیجان در صدایش منعکس مـی‌شود؟ حتی اگر این اثر در صدا ظریف باشد، باز هم از این که بـه شما بـها داده‌ شده اسـت، لذت مـی‌برید. صدای سرزنده و رسا یکی از مؤثرترین ابزارهای دنیاسـت، خصوصا وقتی طنین‌دار باشد و زیر و بم و سرعت و بلندیِ آن، بـه طور متناسب تغییر کند.

    جذاب

    بو

    عطرها و ادکلن ها یکی از گزینه های جذاب بودن مـی باشند که مـی توان از آنها برای جذب افراد زیادی بـه خود اسـتفاده نمود.

    لمس

    لمس کردن نباید بـه نحوی باشد که بـه خاطر شدت، فشار یا ناحیه‌ای که لمس مـی کنید فرد مقابل احساس ناراحتی داشته باشد، بلکه صرفا بـه معنای لمس دوسـتانه‌ی بازو، شانه، یا دسـت اسـت. لمس کردن آرام بازو، نشانه‌ای گرم و دوسـتانه اسـت که مـی‌تواند باعث تسلی خاطر طرف مقابل شود.

    در مرکز توجه قرار داشتن

    هرچند بیشتر مردم نظرات متضادی در مورد مرکز توجه واقع شدن دارند، اما بعضی‌ها با قرار گرفتن در مرکز توجه مردم، تازه شکوفا مـی‌شوند و بـه بـهترین نحو ظاهر مـی‌شوند.در واقع بیشتر بازیگران هم‌صحبت خوبی نیسـتند و شخصیت برون‌گرایی ندارند، اما همـین که در مقابل جمعیت قرار بگیرند، موتورشان بـه کار مـی‌افتد و خودشان را نشان مـی‌دهند.

    عکس العمل های جذاب داشته باشید

    در سال ۲۰۱۶ دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر بـه جذب هر دو طرف مـی شوند،تحقیق را در پی گرفتند که در طی آن، آنها دریافتند که زوجین بـه عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هسـتند چرا که آنها پس از ملاقات اول با افراد این چنینی،درخواسـت ملاقات مجدد مـی دادند.

    جذاب

    چهره‌ی گویا داشته باشید

    چهره‌های بسـته، حالتی سرد دارند و احساسات زیادی را منعکس نمـی‌کنند، در حالی که چهره‌های باز، گرم و گویا هسـتند و در نود درصد موارد، چهره‌های گرم نسبت بـه چهره‌های سرد، برتری دارند.

    اگر موهای بلند دارید (حالا چه مرد یا زن)، نباید بگذارید پیشانی‌تان زیر موهای چتری پنهان شود. پیشانی، برای نشان دادن بسیاری از احساسات، ناحیه‌ای مؤثر محسوب مـی‌شود و مثل بیلبوردی برای چهره‌ی شما عمل مـی‌کند.

    با غریبـه‌ها گرم بگیرید

    بیایید روراسـت باشیم، همه‌ی ما از بودن با کسانی که موانع بین افراد را زیر پا مـی‌گذارند و تجربـه‌ی اجتماعی شاد و باروحی ایجاد مـی‌کنند، لذت مـی‌بریم. ویژگی‌های مورد شخصی که با دیگران گرم میگیرد شامل صریح بودن، واقع‌بین بودن و مهارت گوش‌دادن اسـت.

    خوب داسـتان تعریف کنیم

    شاید تجربـه ها و اطلاعات زیادی در ذهن داشته باشیم ولی اگر نتوانیم آنها را با دیگران در مـیان بگذاریم، فایده ای ندارد. درسـت بـه همـین علت، مارکوس گیدولد معتقد اسـت ما باید یاد بگیریم چطور داسـتان گوی خوبی باشیم.مطالعات جدید نشان مـیدهند که مردانی دارای توانایی داسـتان گویی بـهتر، برای خانم ها جذاب تر هسـتند. محققان معتقدند داسـتان گوهای بـهتر، بیشتر مـی توانند مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهند و عنان مکالمه را در دسـت بگیرند.

    جذاب

    نگاه نافذ داشته باشیم

    تعیین تعریفی مشخص برای نگاه نافذ کار سختی اسـت، ولی وقتی با آن مواجه شویم، تشخیصش مـی‌دهیم. من این نوع نگاه را در بچه‌ها دیده‌ام. یک نگاه نافذ از درون ساخته مـی‌شود و در عمق وجود کسی که نگاه مـی‌کند و کسی که بـه او نگاه مـی‌شود، نفوذ مـی‌کند.

    پانتومـیم

    تفاوت پانتومیم با واکنش‌های هیجانی در عمدی‌تر و قابل‌کنترل‌تر بودن پانتومـیم اسـت. پانتومـیم یعنی توانایی اجرای داسـتان، یعنی بتوانید با حرکات بدنتان بـه شنونده کمک کنید آنچه را بـه او مـی‌گویید، تصویرسازی کند. این مهارت بـه چهره‌ی گویا هم مربوط اسـت، هرچه مخاطبان‌تان بیشتر متوجه زبان بدن شما شوند، بـهتر مـی‌توانند منظورتان را درک کنند و از مصاحبت با شما، بیشتر لذت مـی‌برند.

    گوش کنیم و اشتیاق نشان دهیم

    بکی از راه هایی که مـیتوان بـه وسیله آن جذاب بود، این اسـت که طوری عمل کنیم تا دیگران برای ما جذاب باشند. با دقت بـه دیگران گوش کنیم و با اشتیاق حرکات و محرک های آنها را دریابیم. تعداد کمـی از ما واقعا در این امر خوب هسـتیم.

    شوخ طبع باشیم

    یاد بگیریم نیمه پر زندگی را ببینیم و عادت شاد بودن، حتی در شکسـت ها را در خود توسعه دهیم. تحقیقات نشان مـیدهد مردان شوخ طبع، بیشتر برای زنان جذاب هسـتند؛ احتمالاً بـه این دلیل که باهوش‌ تر بـه نظر مـیرسند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8187

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.