تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
13
وقتی می خواهید جذاب شوید

چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

  • کد خبر : 4218
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟
همه ما جذابیت را دوست داریم. رنگ ها خیلی وقت ها با ما حرف می زنند، جزئی از زندگیمان هستند و می توانند بر روان ما نیز اثرگذار باشند. از گذشته های دور مد و رنگ ها پیوند بسیار زیادی باهم داشته اند و همیشه رنگ های روشن با تیره یا متضاد ست می شده اند.
  • حالا ما می خواهیم در این نوشتار رنگ طبیعت را به شما معرفی کنیم. سبز رنگی که همواره می بینیم و همواره از آن به شادی و سبزی تعبیر می شود. حالا اگر دوست دارید که بدانید رنگ سبز با چه رنگ هایی ست می شود همراه ما باشید.

    حالا بروید و در کمد لباسهایتان رنگ سبز را پیدا کنید، اگر لباسی سبز رنگ دارید آن را با کفش، کیف و زینت آلات بلوطی ست کنید. این دو رنگ در کنار هم بسیار عالی و باشکوه به نظر می رسند و از جنبه سلامتی برای کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند، مناسب است. بسیاری از ما در طول روز یا محل کار خود از رنگ های تیره استفاده می کنیم که شامل طوسی، قهوه ای یا سرمه ای می شود، اما شما می توانید برای اوقات آزادتان کمی سلیقه به خرج بدهید و با ذوقی که دارید رنگ سبز را با آنچه که دارید ست کنید و شادابی را به روحیه تان به خصوص در این روزها برگردانید.

    • سبز و بلوطی ترکیبی زیبا و جذاب

    رنگ بلوطی از رنگ هایی است که به خوبی با سبز ادغام می شود، شما به راحتی می توانید برای خود لباس فاخر و با شکوهی را تهیه کنید که بدرخشید . البته یک مساله مهمتر از آن هم این است که کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند هم می توانند از این رنگ ها استفاده کنند.

    رنگی

    رنگی

    • قرمز روشن یا شرابی فاخر و بی نظیر

    رنگ قرمز، رنگ آتشین زیبایی است که ترکیب خوبی را با سبز ایجاد می کند، از آنجایی که مغز ما بین گرما و رنگ ها ارتباط برقرار می کند و رنگ قرمز روشن دارای بیشترین درجه گرما در طیف نوری است، بهتر است اگر لباسی به رنگ قرمز داریم آن را با رنگ شرابی ست کنیم و معمولا این ترکیب رنگی با اکثر پوست ها و رنگ موها همخوانی دارد. از دیدگاه سلامتی هم این ترکیب رنگی باعث افزایش متابولیسم بدن و همچنین کاهش وزن می شود و برای افرادی که همواره به دنبال رعایت رژیم غذایی هستند مناسب است. علاوه بر این، قرار گرفتن رنگ شرابی در کنار رنگ قرمز روشن، آن حالت تندی قرمز را خنثی می کند.

    چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

    چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

    • ارغوانی و سبز یشمی دشمن استرس

    ممکن است بگویید این رنگ ها همخوان هم نیستند، اما اشتباه می کنید. ترکیب دو رنگ سبز یشمی و ارغوانی می تواند دنیای قشنگی را برای مخاطبانی که شما را می بینند، بسازد. همراهی سبز یشمی یا آبی روشن یا ارغوانی، تندی رنگ ارغوانی را خنثی می کند و در واقع این ترکیب رنگ با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و باعث می شود رنگ پوست شما به اصطلاح باز شود. این ترکیب رنگی برای از بین بردن استرس و اضطراب بسیار مناسب است.

    چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

    چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

    • به رنگ طلا به رنگ خاک

    همیشه توی کمدهای همه ما یک رنگ به نام خردلی وجود دارد و چون خیلی ها فکر می کنند این لباس با هیچ لباس دیگری ست نمی شود، معمولا بلا استفاده باقی می ماند، اما این مساله راهکار دارد، فقط کافی است لباس خردلیتان را بردارید و با یک شلوار یا دامن خاکی ست کنید و ببینید که چقدر زیبا و در عین حال جذاب خواهد بود.یادتان باشد در کنار این ترکیب می توانید از زیورآلات طلایی هم استفاده کنید.

    به رنگ طلا به رنگ خاک

    به رنگ طلا به رنگ خاک

    • سرخابی و آبی لاجوردی مخصوص میانسالان

    خانم های میانسالی که دوست دارند لباس های قشنگ بپوشند و همانند جوانترها زیبا و خوشتیپ باشند، می توانند به راحتی از ست سرخابی و آبی لاجوردی استفاده کنند این دو رنگ الهام بخش یک زن پخته است که هر جا دیده شود شکوه و تجربه را نشان می دهد.

    این ترکیب رنگ برای خانم هایی که وارد دوره میانسالی شده اند مناسب است چون کهس رخابی رنگی چوان پسند و در عین حال زنانه است و قرار گرفتن رنگ آبی لاجوردی در کنار آن، تندی رنگ سرخابی را خنثی می کند و ترکیب مناسبی است برای کاهش توجهات به سیاهی دور چشم!

    سرخابی و آبی لاجوردی مخصوص میانسالان

    سرخابی و آبی لاجوردی مخصوص میانسالان

    • بنفش و زرد آرامبخش

    رنگ بنفش رنگی است که به آرامش بخشی معروف شده است و از این رو پوشیدن لباس هایی با این رنگ می تواند حس خوبی به شما بدهد تا از خستگی و عصبی بودن رها شوید. این انتخاب می تواند روحیه شما را با وجود ست کردن با رنگ زرد تقویت کند و به شما شادی ببخشد.

    بنفش و زرد آرامبخش

    بنفش و زرد آرامبخش

    • شرابی و صورتی کمرنگ جوان پسند

    صورتی همواره رنگی بوده که برای دختربچه ها استفاده می شده است اما با کمی دقت و خلاقیت می توانید از این رنگ در مهمانی هایتان استفاده کنید و به خودتان وقار را هدیه کنید. این رنگ جوان پسند همراه با اکسسوری هایی از جمله شال و کمربند و زینت آلات شرابی می تواند زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورد. البته افراد مسن تر هم می توانند از این رنگ استفاده کنند، حتی اگر به سن ۶۰ سال رسیده باشند.

    شرابی و صورتی کمرنگ جوان پسند

    شرابی و صورتی کمرنگ جوان پسند

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4218

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.