تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3
مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان عنوان کرد:

یک میلیون تن سنگ‌آهن دانه بندی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان تامین می شود

  • کد خبر : 4361
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
یک میلیون تن سنگ‌آهن دانه بندی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان تامین می شود
طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال،‌ یک میلیون تن سنگ‌آهن دانه بندی به ذوب‌آهن اصفهان ارسال خواهد شد .
  • به گزارش اینهفته، مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان در جلسه پایش عملکرد این مجتمع با اعلام این خبر گفت: تناژ استخراج در این مجتمع طی هفت ماه سال جاری به بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسید.
    علی همتی، اظهار داشت: این میزان عملکرد در برابر استخراج ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تنی مدت مشابه سال قبل، از رشد ۵۷ درصدی حکایت دارد.
    وی، گفت: میزان ارسال سنگ‌آهن دانه‌بندی شده به شرکت ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال با رشد ۱۶۰ درصدی نسبت به دوره هفت ماه سال ۹۸ همراه شد.
    مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان، تصریح کرد: کل فروش سنگ‌آهن دانه‌بندی شده مجتمع سنگان در مدت مورد بررسی به مرز ۵۵۰ هزار تن رسید.
    وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال،‌ یک میلیون تن سنگ‌آهن دانه بندی به ذوب‌آهن اصفهان ارسال خواهد شد.
    همتی به تشریح حوادث این مجتمع پرداخت و گفت:‌ ضریب شدت حوادث در سال گذشته به یک صدم رسید که کاهش ۶۶ درصدی را نسبت به سال ۹۷ نشان می‌دهد. از سوی دیگر ضریب تکرار حوادث نیز با افت ۶۸ درصدی (نسبت به سال ماقبل) به ۰٫۷۴ رسید.
    وی در ادامه به برنامه افتتاح کارخانه‌های جدید فرآوری سنگ‌آهن در مجتمع سنگان اشاره کرد و گفت: در حال آماده‌سازی زمینه برای تامین خوراک واحدهای جدید هستیم.
    گفتنی است؛ بنا بر اعلام حوزه خرید ذوب آهن اصفهان، در ۷ ماهه منتهی به پایان مهرماه سال ۹۸ حدود ۳۴۰ هزار تن سنگ آهن از این مجتمع دریافت شده بود که در ۷ ماهه اول سال جاری این مقدار حدود ۲۴۰هزار تن است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4361

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.