تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5
مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان:

یک ساعت به زمان فعالیت متروی اصفهان اضافه شد

  • کد خبر : 6234
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
یک ساعت به زمان فعالیت متروی اصفهان اضافه شد
مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: با توجه به افزایش ترددها در روزهای پایانی سال، یک ساعت به زمان فعالیت متروی اصفهان اضافه شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه در تازه ترین تصمیم گیری ها ساعت فعالیت متروی اصفهان از شش و ۱۵ دقیقه صبح تا هشت شب خواهد بود، اظهار کرد: بر همین اساس یک ساعت به زمان فعالیت متروی اصفهان افزوده می شود تا در روزهای پایانی سال با حجم زیاد مسافر در مترو مواجه نباشیم.
    وی ادامه داد: مسافران همچنان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی در مترو هستند و استفاده از ماسک یک الزام است که در غیر این صورت اجازه سوار شدن به مسافران داده نمی شود.
    مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان افزود: ضدعفونی مترو نیز هر روز بعد از هر سفر انجام می شود به طوریکه تجهیزات، کابین، درب، دستگیره کابین و …. برای ایمنی و بهداشت مسافران ضدعفونی می شود.
    وی سرفاصله قطارهای متروی اصفهان را در حال حاضر ۱۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: درصدد کاهش سرفاصله مترو هستیم تا استفاده از این وسیله پاک و سریع هروز بین شهروندان افزایش یابد.
    طحانیان تعداد فعلی مسافران متروی اصفهان را به علت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها روزانه حدود ۳۰ هزار نفر عنوان و اظهار کرد: این در حالی است که استقبال مردم از مترو پیش از کرونا به اندازه ای بود که تعداد مسافران به روزانه یکصد هزار نفر رسیده بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6234

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.