تاریخ : سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 26 March , 2024
11

گام بزرگ آبفای استان اصفهان برای خدمت رسانی به روستاییان مشترکین روستایی برای دریافت خدمات با ۱۵۲۲ و برای اعلام حوادث با ۱۲۲ تماس بگیرند

  • کد خبر : 1980
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
گام بزرگ آبفای استان اصفهان برای خدمت رسانی به روستاییان مشترکین روستایی برای دریافت خدمات با ۱۵۲۲ و برای اعلام حوادث با ۱۲۲ تماس بگیرند
مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان از دسترسی تمام مشترکین روستایی این شرکت به سامانه 1522 برای دریافت خدمات 23 گانه خبر داد.
  • هاشم امینی اعلام کرد: با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ابتدای سال جاری، موضوع ارائه خدمات مشابه و یکسان به مشترکین ساکن در شهرها و روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن جایگزین کردن سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۲ به جای سامانه قبلی ۱۵۲۳ است. وی گفت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تمام ۲۳۴ هزار مشترک ساکن در روستاهای تحت پوشش می توانند با گرفتن شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲ نسبت به درخواست و دریافت خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اقدام کنند.
    مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: روستاییان تحت پوشش این شرکت از این پس می توانند خدماتی همچون درخواست انشعاب، صدور و پرداخت صورت حساب، تفکیک واحد، تغییر مشخصات، تغییر کاربری و درخواست تعویض کنتور را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه ۱۵۲۲ دریافت کنند. وی افزود: با توجه به حذف قبوض کاغذی آب بها و ارسال پیامکی صورت حساب، مشترکین ساکن در روستاها باید در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه ۱۵۲۲ اقدام کنند.
    مهندس امینی گفت: کسانی که هنوز شماره تلفن همراه خود را در بانک اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ثبت نکرده اند می توانند با استفاده از یکی از روش های چهارگانه تماس با سامانه ۱۵۲۲ و استفاده از کلید شماره ۹، مراجعه به پرتال آبفای استان اصفهان به نشانی www.abfaesfahan.ir و انتخاب گزینه درخواست ثبت شماره تلفن همراه، نصب کارافزار (اپلیکیشن) همراه آبفای اصفهان و استفاده از کد دستوری #۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند. وی افزود: در ادامه ارائه خدمات یکسان به مشترکین این شرکت، از این پس شهروندان و روستاییان ساکن در ۹۳ شهر و ۹۵۱ روستای تحت پوشش می توانند هر گونه حوادث رخ داده در شبکه های آب و فاضلاب را با سامانه امداد و حوادث ۱۲۲ در میان بگذارند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1980

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.