تاریخ : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024
9

کسانی سوار بر کشتی سياست تصميمات نادرستی می گيرند

  • کد خبر : 864
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کسانی سوار بر کشتی سياست تصميمات نادرستی می گيرند

مدیر مرکزاطلاعات و خدمات جامع چین اظهار داشت: به دلیل عدم مدیریت مدیران فعلی دولت و به این علت که کارآفرینان تصویر دقیق و واضحی از آینده ندارند، مجبورند با چشم نیمه بازو بانگرانی در مسیر خود حرکت کنند. کاظم خوش نواز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در شرایط فعلی کارآفرینان با […]

  • مدیر مرکزاطلاعات و خدمات جامع چین اظهار داشت: به دلیل عدم مدیریت مدیران فعلی دولت و به این علت که کارآفرینان تصویر دقیق و واضحی از آینده ندارند، مجبورند با چشم نیمه بازو بانگرانی در مسیر خود حرکت کنند. کاظم خوش نواز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در شرایط فعلی کارآفرینان با آینده ای مبهم روبرو هستند.

    وی با اظهار تاسف از اینکه در حال حاضر مدیران دولتی به درستی سر جای خود قرار نگرفته اند و دغدغه مند نیستند تصریح کرد: با این تفاسیر نمی توانیم برنامه ای دقیق و برنامه ریزی آینده نگرانه داشته باشیم، به این خاطر که بخشی از مدیریت ما به مدیریت جامعه متصل است.

    مدیر عامل شرکت چینستان با اشاره به تب داغ بورس در شرایط فعلی نیز گفت:
    مردم جامعه ما به دو دسته تقسیم می شوند، دسته ای که سوار برهر موجی می شوند و با آن حرکت می کنند که این موضوع به هر حال ریسک هایی را دربر دارد و عده ای هم هستند که صبر می کنند و با کمترین ریسک وارد یک جریان می شوند. خوش نواز در ادامه با تاکید بر اینکه بعضی از کارشناسان که به بورس وصل هستند، تب بورس را تشدید و تقویت می کنند، گفت: اما خیلی ها این موضوع را بازی مدیران دولتی می دانند

    وی افزود: برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که این مساله، بازی مدیرانی است که می خواهند سرمایه های زیادی را برای مشارکت در بورس جمع آوری کنند. خوش نواز تصریح کرد: این افراد با باد کردن بادکنک بورس می خواهند برای خود موفقیت هایی را رقم بزنند، به این خاطر که آنها نتوانسته اند در حوزه های دیگر برای خود موفقیت کسب کنند.

    مدیرعامل شرکت چینستان، فروش ۵ درصد از سهام شستا و ایجاد هیجان در بازار بورس را نوعی عوامفریبی دانست و گفت : این موضوع باعث شیشه ای شدن شستا در بورس نشد و بنابراین بایستی نظارت دقیق تری را برای اینگونه شرکت ها به کار گرفت.

    کما اینکه شرکت های بزرگ دیگری مثل تولید کنندگان خودرو هم همین نظارت را نیاز دارند تا تجربه کنونی عایدشان نشود. مدیر مرکزاطلاعات و خدمات جامع چین در بخش دیگری از سخنانش گفت: کشورهایی که توانسته اند مردم و مدیران دارای سرمایه را مدیریت کنند، همیشه درست فکر کرده اند.

    وی گفت:طبق اعلام کارشناسان اقتصادی در این مدت کوتاه سودهای کلانی نصیب بورس شده است و بایستی این سود در جامعه تاثیر به سزایی بگذارد و امیدوارم این بار این مدیران درست تصمیم سازی کرده باشند.

    خوش نوازافزود: درست فکر کردن مدیران بعضی کشورها باعث شده نتایج خوبی بگیرند وبرای هر موضوعی موفقیت حاصل کنند.

    وی با اشاره به اینکه مدیران اجرایی فعلی کشور ما عکس این موضوع عمل می کنند اظهارداشت: بنده از موافقان کلیت نظام کشورمان هستم ولی در حال حاضر منتقد کسانی هستم که سوار بر کشتی سیاست، به نادرستی کارهای کشور را پیش می برند.

    مدیر عامل شرکت چینستان از اتفاقاتی همچون ورود دوباره کارت بنزین و مسکن ملی به جای مسکن مهر نام برد و گفت: اینها همه مثال هایی برای عدم مدیریت درست در کشور ما است.

    وی با اشاره به سیاست درست کشور چین در اداره امور اجرایی این کشور گفت: هرچالشی که در کشور ما وجود داشته باشد، بایستی از لحاظ آماری ۲۱ برابرش در چین وجود داشته باشد، اما به دلیل اشرافی که مدیران این کشور به مسائل دارند این آمار به شدت کنترل می شود، زیرا از قبل برای هر تصمیمی اندیشه شده است.

    خوش نواز ادامه داد: چینی ها به این خاطر که هر کدام ساز خود را نمی زنند، توانسته اند با همسویی و هماهنگی، کشورشان را مدیریت کنند.

    این هفته | inhaftemag.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=864

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.