تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
13

کانون فرهنگی قرآنی ذکرالرحمه خمینی شهر از عطر رضوی پر شد

  • کد خبر : 8651
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کانون فرهنگی قرآنی ذکرالرحمه خمینی شهر از عطر رضوی پر شد
تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع) روز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه در کانون فرهنگی قرآنی ذکرالرحمه حضور یافتند.به گزارش خبرنگار این هفته ، این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرایی ناهار متبرک رضوی با همکاری کانون خدمت رضوی بهشت رضا همراه بود. گفتنی است کانون فرهنگی قرآنی ذکرالرحمه با اجرای برنامه های متنوع در دهه کرامت پیشتاز فعالیت های فرهنگی در شهرستان خمینی شهر بوده است که می توان به برگزاری جشن های ویژه اشاره کرد. این کانون در روز ۳۱ خرداد ماه با اجرای دو برنامه متفاوت، حضور خادمان آستان قدس و برنامه جشن میلاد امام هشتم(ع) اجرای برنامه داشت. همچنین ویژه برنامه جشن میلاد امام هشتم(ع) ویژه خواهران با سخنرانی خانم شفاف در روز سه‌شنبه یکم تیر ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.
  • به گزارش خبرنگار این هفته ، این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرایی ناهار متبرک رضوی با همکاری کانون خدمت رضوی بهشت رضا همراه بود.
    گفتنی است کانون فرهنگی قرآنی ذکرالرحمه با اجرای برنامه های متنوع در دهه کرامت پیشتاز فعالیت های فرهنگی در شهرستان خمینی شهر بوده است که می توان به برگزاری جشن های ویژه اشاره کرد. این کانون در روز ۳۱ خرداد ماه با اجرای دو برنامه متفاوت، حضور خادمان آستان قدس و برنامه جشن میلاد امام هشتم(ع) اجرای برنامه داشت.
    همچنین ویژه برنامه جشن میلاد امام هشتم(ع) ویژه خواهران با سخنرانی خانم شفاف در روز سه‌شنبه یکم تیر ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8651

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.