تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دیماه “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”

  • کد خبر : 5458
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دیماه “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دیماه "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" پیامی صادر کرد.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دیماه “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:
    مقام معظم رهبری “مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد”
    روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان ” یوم الله ” ماندگار شده است. در این روز ملی؛ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه دیگری آفرید و استکبار جهانی را مأیوس و ناامید ساخت.
    نهم دی، روز خروج ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر حرمت شکنانی است که تحت سیطره مزدوران وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی به پا خاستند. روز نهم دی در واقعیت؛ روز نه گفتن ملت ایران به فتنه‌گران و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
    حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.
    روزی که مردم ایران نشان داد، انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند. در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کردند هرگز، نه راه را گم کردند و نه از تبعیت ولی خود، دست برداشتند.
    اینجانب، کارکنان و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی حمایت خود را از انقلاب و آرمانهای مقدس بنیانگذار فقید آن اعلام می‌داریم و با تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تعهد می نماییم که با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهیم داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5458

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.