تاریخ : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024
3

واگذاری ۳۸۷ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان درسال جاری

  • کد خبر : 5167
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
واگذاری ۳۸۷ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان درسال جاری
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری تعداد 387 انشعاب گاز رایگان به ایثارگان و جانبازان سرافراز، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در سطح استان از ابتدای سال تا کنون خبرداد.
  • به گزارش این هفته به نقل از روابط عمومی شرکت استان اصفهان، سید مصطفی علوی، گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت، تعداد ۳۸۷ انشعاب گاز درسال جاری، به جانبازان، مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد و اماکن مذهبی واگذار شده است.
    وی، ، ادامه داد: امسال، تعداد ۱۹۵ انشعاب رایگان گاز طبیعی به خانواده های شهداء، اسراء، مفقودالاثرها و جانبازان بالای ۲۵درصد با هزینه ی بخشودگی ۴۳۰میلیون ریال تخصیص داده شده است.
    مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به این شرکت در زمان اشتراک پذیری، از این امتیاز استفاده کنند.
    مهندس علوی، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۶مددجوی کمیته امداد و۷۵ مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند که هزینه این انشعابات بیش از ۲۹۷ میلیون ریال شده است.
    وی، افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها، اماکن مذهبی و مدارس خیر ساز با هزینه ی بیش از ۱۰۳ میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.
    مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار خدمات این شرکت و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.
    مهندس علوی با بیان اینکه این شرکت انتظار دارد مصرف کنندگان گاز طبیعی، شرکت گاز را متعلق به خود دانسته و بعنوان عضوی از اعضای خانواده بزرگ صنعت گاز همکاری لازم را در زمینه های مختلف از جمله؛حفظ تجهیزات، کنتور و رگولاتور و نیز مصرف بهینه و منطقی گاز نمایند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5167

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.