تاریخ : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024
6

وام مسکن لاکچری

  • کد خبر : 1824
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
وام مسکن لاکچری
خدا پدر بانک مسکن را بیامرزد که در عرض 10سال وام 20میلیونی مسکن را به 80میلیون رساند و زوج های خانه اولی ، سرجمع می توانند دوبرابر این مبلغ را وام گرفته و برای خود خانه های آنچنانی بخرند و حظ وافر ببرند !
  • البته اینکه قیمت مسکن طی این ده سال ، هیچ تغییری نکرده ! ولی سال به سال وام خرید خانه ، پله های ترقی را طی نموده و آنقدر بالا رفته که از کنار آن ، هم خانه در می آید هم خودرو ملی و هم کلی پس انداز برای روز مبادا ! نشان می دهد که مسئولین چقدر به فکر هستند و با یک تیر چند نشان می زنند و این ما هستیم که قدر نمی دانیم و غرولند می کنیم و از زمین و زمان طلبکاریم !

    اینکه برخی فرمایش می کنند که با این وام ها ، لانه مرغ هم نمی شود خرید چه رسد به خانه ، دیگر از آن حرفهاست ، کافی است سری به شهر بزنیم ، آن هم به آن بالا بالاها و ببینیم و یادبگیریم که فقط کافی است انسان اراده کند ، با همین وام می شود خانه که چه عرض کنم ، قصری ساخت که نه سر و تهش پیداست و نه شکل و شمایل و داخل و خارجش با عقل ما معمولی ها جور در می آید و وصف جمالش هوش از سر می برد وای بر اینکه به شرف دیدار مفتخر شوی ، چنان واله و شیدا و از خود بیخود می شوی که گویا باز دباغ گذرش به بازار عطاران افتاده است !

    درست است که این وسط اختلاف سر کم و زیاد یکی دو تا صفر ناقابل بین وام های پرداختی است که همه حساب و کتاب ها را به هم ریخته ولی بالاخره هر کسی چند تا قوم و خویش و دوست و آشنا دارد ، کافی است یک فراخوان بدهد و قوم و قبیله را پشت گیشه بانک جمع کرده و یک دوجین وام خرید مسکن گرفته و با سری افراشته و عزمی استوار خانه ای درخور بخرد و کیفش را بکند ، حالا وسط شهر نشد کمی پایین تر ، کمی پایین تر هم نشد ، کمی پایین تر تر ! نهایتش این است که برود در دامان طبیعت و بیابان های بکر ، قرار نیست که همه چیز با هم جور باشد هم وام درجه یک بگیری ، هم خانه در شهر بخری ، لابد انتظار دارید شغل و کسب و کاری هم برایتان مهیا کنند ! البته جای هیچ نگرانی نیست ، اخیرا مسئولان فرمایش کرده اند که به زودی مشکل مسکن جوانان حل خواهد شد ! اگر عقل هوشنگ خانی ما هنوز درست کار کند ، احتمالا منظورشان همان چادرهای هلال احمر و کانکس هایی است که به وفور در حال تولید است و می تواند با همت بلند مسئولان ، شاهد ساخت چادر شهرها و کانکس شهرهای لاکچری و چشم حسود دربیاری باشیم که به طرفه العینی مشکل مسکن جوانان که هیچ ، میانسالان و کهنسالان را هم بر طرف کند !

    فقط این احتمال می رود که اعطای این خانه چادر و کانکس مسکن ها ، مشروط به این باشد که خدای ناخواسته اگر در گوشه کشور سیلی آمد و یا زمینی لرزید ، مالکان محترم باید فی الفور اثاثیه را بیرون ریخته و چادر تاشده و آماده و کانکس تمیز و جارو کشیده را تحویل مقامات دهند و تا پایان شرائط اضطراری صبوری پیشه کنند تا باز صاحب خانه شوند!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1824

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.