تاریخ : سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 26 March , 2024
11

«والدین امانتی»؛ یک موزیکال کودکانه در حمایت از محیط زیست

  • کد خبر : 2909
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
«والدین امانتی»؛ یک موزیکال کودکانه در حمایت از محیط زیست
«والدین امانتی» فیلم جدید «حسین قناعت» یک موزیکال کودکانه است که در حمایت از محیط زیست ساخته شده است.
  • به گزارش اینهفته به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نقل از خبرگزاری آنا، «حسین قناعت» درباره فیلم جدید خود گفت: موضوع این فیلم در خصوص حمایت از محیط زیست است و یک فیلم موزیکال، خانوادگی است که امیدوارم به خوبی از آن استقبال شود.
    او با اشاره به این که این فیلم در آخرین مراحل فنی قرار دارد، افزود: کودکان رده سنی شش سال به بالا می‌توانند در کنار خانواده‌های خود به تماشای «والدین امانتی» بنشینند.
    نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم درباره ارائه فیلم به جشنواره سی و سوم فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: من دوست دارم و خوشحال می‌شوم که فیلمم انتخاب شود و بعد به خوبی دیده شود و نظر داوران را جلب کند، و البته مابقی فیلم‌های کودک و نوجوان امسال هم در این قضیه موثر هستند. من همیشه فیلم‌هایم را برای مخاطب عام می‌سازم و بیشتر جوایزی هم که در این سالها گرفته‌ام، جوایز مردمی بوده است.

    «والدین امانتی»؛ یک موزیکال کودکانه در حمایت از محیط زیست

    «والدین امانتی»؛ یک موزیکال کودکانه در حمایت از محیط زیست

    از جمله بازیگران «والدین امانتی» می‌توان به: بیژن بنفشه‌خواه، شبنم قلی‌خانی، آناهیتا همتی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده و با هنرمندی شهرام قائدی اشاره کرد.
    بازیگران نوجوان این فیلم را پارسیا شکوری، عسل قرائی، سامیار محمدی، آمیتیس حجت‌الاسلامی، مانلی قناعت، پارسا نژادآذر، دیبا غدیری تشکیل می‌دهند و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر تدارکات: محسن گوهر شناس، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: داوود طهماسبی-محدّثه پور اسماعیل، منشی صحنه: هدیه نصیری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: وحید کاشی، دستیار دوم کارگردان: نگار افشار، جلوه‌های ویژه بصری: حامد علی‌اکبری، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، طراح گریم: جنان صدفی، صدابرداران: حسین بشاش، میثم یاردیلو، صداگذاری و میکس: محمود موسوی‌نژاد، مدیر تولید: هاشم علی‌اکبری، آهنگساز: محمد مهدی گورنگی، تدوین: پریسا پروین‌نیا، مدیر فیلمبرداری: محمد حسن‌پور، مجری طرح: حسین پوراسماعیل، سرمایه‌گذاران: نوید قرائی، مهدی حسن‌پور، حسین پوراسماعیل، حسین قناعت اشاره کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2909

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.