تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
4

همکاری کانون وکلای دادگستری و شهرداری اصفهان جدی تر شد

  • کد خبر : 7335
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۶
همکاری کانون وکلای دادگستری و شهرداری اصفهان جدی تر شد
رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان از تعامل و همکاری بیش از پیش میان کانون وکلای دادگستری و شهرداری اصفهان خبرداد.
  • به گزارش مجله خبری اینهفته، لیلا رئیسی ، در دیدار نوروزی خود با شهردار اصفهان، با اشاره به ظرفیت های موجود در کانون وکلا و شهرداری اصفهان برای ارتقاء سطح تعامل و همکاری میان طرفین، اظهار داشت: کانون وکلای دادگستری استان اصفهان آماده است تا در زمینه ی رفع مشکلات حقوقی شهرداری اصفهان، مشاوره های مفید حقوقی را به این شهرداری ارائه دهد.
    وی افزود: تجارب مدیریتی مختلف نشان داده است که همه ساله، بخش قابل توجهی از وقت شهرداران و دیگر مدیران ادوار مختلف در شهرداری اصفهان، صرف دفاع در محاکم قضایی در پرونده های مطروحه از سوی شکات عمومی و خصوصی شده و به همین دلیل، کانون وکلای دادگستری اصفهان با دارا بودن ظرفیت علمی و تجربی والای وکلای برجسته و شهیر اصفهانی می تواند در راستای گره گشایی از این پرونده ها، خدمات شایان توجهی را به شهرداری اصفهان ارائه نماید.
    شهردار اصفهان نیز با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مشکلات کانون وکلای دادگستری اصفهان اظهار داشت: کانون وکلای دادگستری همانند شهرداری، یک موسسه ی غیردولتی عمومی با کارکردهای حاکمیتی است که در نبود حمایت های مالی و سازمان یافته ی مناسب، تاکنون به خوبی توانسته است نقش خود را در راستای وظایف ذاتی خویش ایفا نماید.
    دکتر قدرت الله نوروزی با اشاره به وجود زمینه های تعامل و همکاری مشترک میان کانون وکلای دادگستری و شهرداری، افزود: وجود بخش های حقوقی مختلفی در شهرداری اصفهان و نیز ماموریت ها و مسئولیت های مشترک در زمینه ی آگاهی بخشی حقوقی به شهروندان، راه را برای تعاملات هر چه بیشتر میان این دو مجموعه فراهم خواهد کرد.
    وی هم چنین با اشاره به وجود مشکلات متعدد فراروی کانون های وکلای دادگستری تصریح کرد: امروزه شرایط شغلی و معیشتی برای وکلای محترم، بیش از پیش دشوار شده و متاسفانه انتظارات نهاد وکالت از نهادهای مربوطه نیز به خوبی محقق نشده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7335

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.