تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6
شهردار اصفهان:

همواره خود را مطالبه گر حقابه و حفظ زیست بوم زاینده رود می دانم

  • کد خبر : 3274
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
همواره خود را مطالبه گر حقابه و حفظ زیست بوم زاینده رود می دانم
شهردار اصفهان با اشاره به روز گرامیداشت زاینده رود گفت: زاینده رود ریشه درخت تنومند تمدن ایران در مرکز است و امیدواریم آن را از سراب تا پایاب زنده و جاری ببینیم.
  • به گزارش اینهفته به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تسلیت ایام عزاداری ماه صفر، رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: همچنین درگذشت استاد شجریان را به همه علاقمندان و هنرمندان تسلیت می گویم.
    وی با اشاره به روز زاینده رود نیز گفت: بر اساس اعلام فعالان مدنی ۱۸ مهر روز زاینده رود است؛ این رودخانه میراثی طبیعی برای نه تنها یک شهر بلکه برای همه مردم ایران است. به عنوان شهردار اصفهان همواره خود را مطالبه گر حقابه محیط زیستی و حفظ زیست بوم زاینده رود می دانم و تا جایی که مقدور بوده در این زمینه تلاش کردیم و به تلاش خود ادامه خواهیم داد.
    وی افزود: به دلیل شرایط پیچیده کرونایی برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» این هفته به صورت بسیار محدود به افتتاح پروژه های عمرانی – خدماتی در باغ رضوان اختصاص دارد.
    نوروزی اضافه کرد: همکاران ما در سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در شرایط خطرناکی به خدمات رسانی مشغول اند و این سازمان از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا نسبت به تغسیل و تدفین بیماران کرونایی با رعایت همه نکات شرعی و بهداشتی اقدام کرده است.
    وی افزود: این همکاران خدمات زیادی را در خاموشی و به دور از چشم مردم انجام می دهند که از همه زحماتی که در چنین شرایطی کشیدند، قدردانی می کنم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3274

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.