تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب ، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه

  • کد خبر : 1400
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب ، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه

برگزاری دو نمایشگاه صنعتی در نصف جهان «هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه» و «پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، ماشین‌ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق» در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور مسئولان استانی افتتاح شد و تا ۲۸ تیرماه میزبان بازدید کنندگان خواهد بود . […]

  • برگزاری دو نمایشگاه صنعتی در نصف جهان
    «هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه» و «پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، ماشین‌ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق» در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور مسئولان استانی افتتاح شد و تا ۲۸ تیرماه میزبان بازدید کنندگان خواهد بود .
    این نمایشگاه که به مدت چهار روز برپا است به ارایه دستاوردهای صنعت چوب و یراق آلات و همچنین اتوماسیون صنعتی می پردازد.
    در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، ماشین‌ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ۳۷ شرکت از استان‌های تهران و اصفهان در سه هزار مترمربع فضا نمایشگاهی حضور دارند و شرکت‌های حاضر در آن، آخرین محصولات، خدمات و کالاهای حوزه ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی و صنایع و خدمات وابسته کارگاهی را به نمایش درآورده اند.
    از جمله شرکت‌ها و برندهای معتبر حاضر در این نمایشگاه می‌توان به دیانی ماشین، سپاهان لیفتر، ماشین‌سازی صفایی و آما اشاره کرد.
    در کنار این نمایشگاه، هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه برپا شده که ۳۵ شرکت را از استان‌های اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و خراسان رضوی گرد هم جمع کرده تا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.
    این نمایشگاه نیز در ۳۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و تولیدکنندگان MDF و ورق‌های فشرده، مواد اولیه، تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنعت چوب، یراق‌آلات و ابزار نجاری و واردکنندگان مواد اولیه صنایع چوب و ماشین‌آلات در آن حضور دارند.
    راش ماشین، آریو چوب، سینا درب، صنعتگران و فخریان چوب از جمله شرکت‌های معتبری هستند که در هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب اصفهان حضور خواهند داشت.
    گفتنی است ؛ این دو نمایشگاه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شوند، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای برگزاری میزبان متخصصان و فعالان این صنایع است.

    این هفته | inhaftemag.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1400

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.