تاریخ : یکشنبه, ۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 21 April , 2024
5
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا:

نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین العابدین ورزنه راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 5666
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین العابدین ورزنه راه‌اندازی شد
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا گفت: نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین العابدین ورزنه با اعتبار 100 میلیون تومان راه‌اندازی شد.
  • به گزارش این هفته؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امرالله اصغری ورزنه با اشاره به عملیات اجرایی صورت گرفته در موقوفات شهرستان بن رود و جرقویه علیا اظهار داشت: اتمام سفید کاری حرم امامزاده علی بن محمد روستای جندان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات صورت گرفته بود که این اعتبار با کمک خیران تامین شده است.
    وی نصب نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین العابدین ورزنه را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و اضافه کرد: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات سازمان اوقاف اجرایی شده است.
    سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا با اشاره به عملیات سنگ فرش حیات امامزاده خیرالنساء روستای فارفان بخش بن رود ابراز داشت: این سنگ فرش به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع است که با ۶۰ میلیون تومان در حال اجرا است.
    وی با بیان اینکه عملیات کاشی کاری و آجر نما رواق بیرونی امامزاده ابوسعید روستای دستجرد بخش جرقویه علیا به مساحت تقریبی ۳۵۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است، ادامه داد: این پروژه به زودی بهره برداری می‌شود.
    اصغری ورزنه با اشاره به عملیات سنگ فرش حیات زیارتگاه سید حسن و سید مصطفی شهر حسن آباد به متراژ ۵۰۰ مترمربع ادامه داد: این پروژه با هزینهای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیر نیک اندیش آقای شاپور محمدی اجرایی شد.
    برگزاری سالروز شهادت سردار سلیمانی
    وی همچنین به برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی ابراز داشت: بی شک راه حقیقت وحقیقی این شهدای والامقام و گرانقدر پیوسته ادامه دارد.
    سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا با اشاره به برگزاری مراسم یادبود اولین سالگرد این شهید عزیز به همراه ختم قرآن ، سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت در سالن گلستان شهدای شهر ورزنه در جوار بقعه ملاحسن ورزنه ابراز داشت: این مراسم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5666

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.