تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
6
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرش حداد:

نیازمند مجوزهایی هستیم که بتوانیم مجموعه ای خوب برای رشته های ساحلی ایجاد کنیم

  • کد خبر : 6247
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
نیازمند مجوزهایی هستیم که بتوانیم مجموعه ای خوب برای رشته های ساحلی ایجاد کنیم
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرش حداد تاکید کرد: برای ساخت و تجهیز مجموعه های ورزشی نیازمند یکسری مجوزها هستیم تا بتوانیم یک مجموعه خوب برای رشته های ساحلی ایجاد کنیم.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ جلیل حداد در یک مصاحبه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: شروع فعالیت این باشگاه از سال ۸۶ با رشته های رزمی و کاراته بود گفت: ۱۰ سال پیش تیران قطب فوتبال ساحلی بود و یزدی ها فوتبال ساحلی را از اصفهان به یزد بردند و در حال حاضر همراه بوشهر از مدعیان این رشته هستند و باشگاه های گلساپوش و پارس جنوبی قراردادهای خوبی به بازیکنان پیشنهاد می کنند.
    وی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش حداد با فعالیت در این دو رشته و پس از کسب عناوین قهرمانی در استان وارد لیگ های کشوری و همچنین جام ولایت در رشته جوجیتسو شد.
    حداد با اشاره به اینکه در کاراته نیز در لیگ آینده سازان کشور با یک تیم کاملا بومی به مقام سوم رسیدیم و می توان گفت این تیم آینده ای درخشان دارد .
    مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی حداد تصریح کرد: ورود ما به رشته های توپی بلند مدت است که با فوتبال ساحلی شروع کردیم، زمانی استان اصفهان دارای ۳ نماینده در لیگ کشور بود، اما بعد از آن بزرگان این رشته از اصفهان کوچ کردند و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه دوباره اصفهان با یک تیم بومی و جوان در لیگ برتر شرکت کرده و توانستیم به مقام ارزشمند سومی دست پیدا کنیم.

    مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی حداد

    وی گفت: در کنار فوتبال ساحلی بزرگترین آکادمی را در رشته های والیبال و کشتی راه اندازی کردیم تا بتوانیم بازیکنان سازی خوبی از پایه داشته باشیم. سال گذشته در لیگ دسته یک تیم فرش حداد با بازیکنانی کاملا بومی و جوان توانستند نتایج خوبی را کسب کنند.
    حداد با اشاره به سرمایه گذاری در بخش جوانان تصریح کرد: جذب جوانان، بومی گرایی، اخلاق مداری و در مجموع تربیت بازیکنان خوب و استفاده از تمام ظرفیت موجود اصفهان از اهداف ما است که سعی می کنیم با تحقق این مساله در آینده با جذب جوانان و مدیران ارزشمند و کادر متعهد در باشگاه خبرهای خوبی در ورزش استان و تزریق آنها به تیم های ملی داشته باشیم.
    مدیرعامل باشگاه فرش حداد با تاکید بر اینکه آقایان نصراصفهانی از شورای شهر و طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم تجلیل از تیم فوتبال ساحلی ما قول راه اندازی سایت ساحلی اصفهان را دادند که خبر خوبی برای ورزشکاران این رشته است که در صورت تحقق این مساله ما می توانیم پکیج کاملی از رشته های ساحلی را داشته باشیم.
    وی خاطرنشان کرد: ظرفیت فوتبال ساحلی اصفهان زیاد است، اما یکی از شرایط قهرمانی سخت افزاری همراه با برنامه ریزی است که تاکنون نداشته ایم. سیاست مدیریت فوتبال، توسعه فوتبال ساحلی در شهرستانهای اطراف بود که حتی آن را نیز نتواستند حفظ کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6247

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.