تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد:

نقش موثر مجتمع های خدماتی رفاهی در کاهش تصادفات رانندگی

  • کد خبر : 6171
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
نقش موثر مجتمع های خدماتی رفاهی در کاهش تصادفات رانندگی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی نقش مهمی در ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها ایفا می کنند.
  • به گزارش مجله خبری این هفته، حجت اله غلامی در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر و میمه به نقش مجتمع های خدماتی رفاهی در ایمنی راه ها و رفاه کاربران جاده ها اشاره کرد و گفت: با افزایش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، ایمنی راه ها و میزان تصادفات کاهش می یابد.
    وی اظهار کرد: با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از۲ هزار و ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و۵۰۹ میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم.
    این مقام مسئول اظهار کرد: با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از۲ هزار و ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و۵۰۹ میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم.
    غلامی افزود: دشمنان ایران گمان می کردند با افزایش فشارها و تحریم ها توان کار و فعالیت را از دولت خواهند گرفت اما خوشبختانه با پشتکار و همت بخش دولتی و خصوصی و برنامه ریزی مناسب، پروژه های مهم و بزرگی در استان به سرانجام رسید.
    معاون استانداری اصفهان همچنین ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر انجام شده برای ارتقا ایمنی تردد کاربران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: رتبه استان اصفهان در اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود، اما در چندساله اخیر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب استان اصفهان به رده استان های نخست کشور در این عرصه رسیده ایم.
    گفتنی است؛ در این مراسم پروژه روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه- دلیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، پروژه روکش آسفالت حفاظتی راه های روستایی سه، کلهرود، مراوند، میدان اذان به طول ۴۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال، پروژه نصب پل عابر پیاده بزرگراه آزادگان مقابل گلدیس ورودی شهرک با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و روشنایی اتوبان معلم به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴٫۵ میلیارد ریال و پروژه افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت در محورآزادگان با اعتباری بالغ بر۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6171

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.