تاریخ : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024
3

نخستین انجمن خیریه حوزه درمان کرونا در اصفهان آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 2333
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۴۲
نخستین انجمن خیریه حوزه درمان کرونا در اصفهان آغاز به کار کرد
قائم مقام مدیرعامل انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: این خیریه به عنوان نخستین خیریه تخصصی حوزه درمان کرونا فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است.
  • به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه تخصصی امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها، هاله رنجبر با بیان اینکه این خیریه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است، اظهار کرد: این خیریه تاکنون در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز مرکز درمانی الزهرا (س) و تامین هزینه‌های درمان بیماران بستری در این بیمارستان فعالیت داشته است.
    وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها با توسعه فعالیت‌های خود در زمینه کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا ورود کرده است، افزود: می‌توان گفت این خیریه نخستین خیریه فعال در این زمینه در سطح کشور است.
    قائم مقام مدیرعامل انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها با بیان اینکه هدف اصلی انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها برای درمان کرونا افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در اصفهان و کاهش توان اقتصادی شهروندان برای درمان هزینه‌های بیمارستانی است، ادامه داد: از این رو با تعیین این رویکرد قصد داریم که با کمک خیران در راستای التیامِ بخشی از دردهای افراد نیازمند در بحران کرونا گام برداریم.
    وی تصریح کرد: در حال حاضر هزینه‌های درمان کرونا افزایش یافته و اقشار ضعیف در صورت ابتلا و بستری شدن توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند.
    رنجبر شعار فعالیت انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها را “همیاری تو زندگی” اعلام کرد و گفت: همه افرادی که قصد کمک به این انجمن خیریه را دارند می‌تواند به روش‌های استفاده از کد دستوری #۲۱۸۲*۷۸۰*، شماره حساب بانک ملت ۱۲۸۲۷۹۶۶۰۹ و شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۸۵۲۳۲۱۵۵۱ برای پرداخت استفاده کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2333

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.