تاریخ : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024
3
اتاق بازرگانی اصفهان برگزار کرد:

میز تجارت با قزاقستان

  • کد خبر : 5921
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
میز تجارت با قزاقستان
به همت کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان و با هدف گسترش مناسبات تجاری ایران و قزاقستان، میز تجارت با قزاقستان برگزار شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،در این جلسه که به صورت وبینار و با حضور حسن ولی بیگی، مشاور اقتصادی اتاق مشترک ایران و قزاقستان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در حوزه های موادغذایی، قهوه و فراورده‌ها، محصولات کشاورزی، انواع دیوارپوش ها و نساجی، راهنمایی هایی دریافت کردند.
    در این جلسه مباحثی مانند نحوه حضور در بازارقزاقستان، شرکای تجاری محصولات نامبرده نحوه ثبت شرکت ونحوه انعقاد قراردادهای تجاری الزامات آن، حضور در نمایشگاه‌های مربوطه و حجم واردات محصولات در قزاقستان نیز بررسی شد.
    حسن ولی بیگی، مشاور اقتصادی اتاق مشترک ایران و قزاقستان ، با اشاره به این نکته که قزاقستان دومین کشور مهم در پیمان اوراسیا می باشد بر این نکته تاکید کرد که وجود قراردادهای ترجیحی بین این دو کشور منجر به توسعه و تسهیل تجارت خواهد شد.
    گفتنی است در سلسله نشست‌های میز تجارت باقزاقستان، متقاضیان به صورت اختصاصی با مشاور اقتصادی اتاق مشترک ایران وقزاقستان مسائل خود را مورد بحث و گفتگو قرار خواهند داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5921

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.