تاریخ : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024
5

مرکز دوربان شرکت توزیع برق استان اصفهان رونمایی شد

  • کد خبر : 6158
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
مرکز دوربان شرکت توزیع برق استان اصفهان رونمایی شد
با حضور مدیرکل حراست توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان مرکز دوربان شرکت توزیع برق استان اصفهان با چهار سامانه سهند،سپند،ارز دیجیتال و حفاظت الکترونیک رونمایی شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ حمید علاقمندان در مراسم رونمایی از این سامانه با اشاره به اینکه تمام تلاش ها در صنعت برق و شرکت های توزیع برق استان در راستای ارتقا خدمات به مشترکین است گفت: در بسیاری از مواقع خدمات بخش حراست تنها در تامین امنیت خلاصه می شود که در شرکت توزیع برق استان اصفهان ثابت کرده ایم حراست ها بسیار فراتر از این می توانند عمل کنند.
    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تاکید کرد: در سال جاری صرفه جویی صورت گرفته در بخش حراست به وسیله مرکز دوربان به نحوی بوده که در هیچکدام از بخش ها به دست نیامده است.
    او اضافه کرد: مرکز دوربان با توجه به گستردگی ارائه خدمات در استان اصفهان بسیار تاثیرگذار عمل کرده است. علاقمندان اظهار کرد: اگر بخواهیم کنترل پذیری و هوشمندسازی را داشته باشیم باید رویت پذیری را با حداکثر توان پیگیری کرد که این مهم با استفاده از مرکز دوربان رخ می دهد.
    امید بهمن زیاری مدیر دفتر حراست شرکت توزیع برق استان اصفهان نیز در مورد ضرورت ایجاد دوربان و تاثیر آن در ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: این مرکز با ۴ هدف اصلی طی دو سال اخیر طراحی شده است.
    او در مورد اهداف تشکیل این مرکز توضیح داد: حفاظت از تاسیسات ، اماکن ، ناوگان خودرویی و نرم افزاری اهدافی بوده که منجر به ایجاد این مرکز شده و قابلیت بروزرسانی و خبره شدن را دارد.
    به گفته بهمن زیاری این سامانه توانسته تا حدود زیادی انتظارات مورد نیاز را عملی نماید. مدیر دفتر حراست شرکت توزیع برق استان اصفهان خاطر نشان کرد: در صورتی که این مرکز راه اندازی نمی شد سالانه هزینه زیادی بابت جبران خسارات ناشی از سرقت ها بر شرکت توزیع برق استان اصفهان اعمال می شد.
    او هوشمند سازی را راه نجات بسیاری از کاستی ها دانست و افزود: مقدمات لازم در راستای هوشمندسازی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش حراست فراهم شده است.
    در پایان مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر نیز از اقدامات انجام شده درتوزیع برق استان اصفهان قدردانی و اظهار داشت سامانه های این مرکز قابلیت استفاده در سطح ملی را داشته و میبایست برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6158

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.