تاریخ : یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024
4
معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مجموعه تجاری اداری در موقوفه مهدی خان احداث می‌شود

  • کد خبر : 7986
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مجموعه تجاری اداری در موقوفه مهدی خان احداث می‌شود
معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مجموعه ساختمانی تجاری اداری در موقوفه مهدی خان شهر اصفهان بهره برداری می‌شود.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیر حسین اسماعیلی پور با اشاره به اجرای پروژه‌های اداری، تجاری و اداری در موقوفات استان اصفهان اظهار داشت: در این زمینه در استان چند پروژه بزرگ را در دستور کار داریم.
    وی با بیان اینکه موقوفه باغ مهدی خان خیابان بزرگمهر از جمله پروژه‌های در دستور کار ساخت و ساز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان است، ابراز داشت: مجوز این پروژه از سوی سازمان اوقاف صادر و در مرحله اجرایی قرار دارد.
    معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری موقوفه باغ مهدی خان حدود ۶۵ میلیارد تومان است، گفت: قرار است این هزینه از طریق موقوفه انصاری تامین شود و به دنبال دریافت پروانه ساخت برای این مجموعه تجاری و اداری هستیم.
    وی با بیان اینکه در شهرستان کاشان نیز چند پروژه ساخت و ساز برای سرمایه گذاری داریم، اضافه کرد: در این زمینه از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در این پروژه ها دعوت به عمل آورده‌ایم.
    اسماعیلی پور با اشاره به تغییر کاربری موقوفات در استان اصفهان ادامه داد: خشکسالی بسیاری از موقوفات کشاورزی استان اصفهان را تحت تاثیر قرار داده و در بسیاری از اراضی امکان بهره برداری کشاورزی را نداریم.
    وی افزود:از سوی دیگر برخی از زمین‌ها در بافت روستایی و شهری قرار گرفته اند و قابلیت کشاورزی ندارند.
    معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه تعییر کاربری‌ها دو زمین ۵۰ هزار متری را تغییر کاربری دادیم، افزود: یکی از زمین‌ها در شهرستان نیاصرم کاشان از کشاورزی به باغ ویلا تبدیل شد و دیگری موقوفه انصاری در منطقه دشتی است که از کاربری کشاورزی به کارگاهی تبدیل شد.
    وی گفت: تصمیم داریم با فروش حقوق حق تملک اعیان این واحدهای کارگاهی و ویلایی چند پروژه ساختمانی را راه‌اندازی کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7986

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.