تاریخ : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024
4

قرآن نقش به سزایی در سبک زندگی مردم دارد

  • کد خبر : 3233
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
قرآن نقش به سزایی در سبک زندگی مردم دارد
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ضمن تاکید بر نقش دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) گفت: این دانشگاه یکی از ظرفیت های بسیار خوب منطقه دو است و ما از حضور دانشگاه معارف قرآن و عترت در این منطقه بسیار خرسندیم.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)، کاووس حقانی اضافه کرد: دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) نقش به سزایی در زندگی دانش آموختگان این دانشگاه است و زندگی آنان رنگ و بوی قرآنی به خود بگیرید که این امر جای تحسین دارد.
    وی ادامه داد: دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) همانطور که در گذشته اثبات کرده است روی آن و ظرفیت هایش به خوبی می توان حساب باز کرد .
    در این دیدار محسن حاج کاظمیان، رییس دانشگاه معارف قرآن وعترت(ع) نیز با اشاره به پیشینه دانشگاه گفت: دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) بیش از سی سال است که تاسیس شده و موسس آن حضرت حجت الاسلام والمسلمین مظاهری (قدس سره) بوده است.
    دکتر محسن حاج کاظمیان با اشاره به رشته های موجود در دانشگاه بیان کرد: ما در دانشگاه سعی داشته ایم با توجه به نقش پر رنگ مباحث قرآنی در سبک زندگی مردم رشته هایی تدریس کنیم که مردم را بیش از پیش با قرآن و سیره اهل البیت(علهیم اسلام) آشنا میکند.
    همچنین رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) خاطر نشان کرد: به جز علوم قرآنی ما به تدریس علوم انسانی نیز در این دانشگاه می پردازیم که آن به شیوه ای اسلامی ارائه می گردد و نقش مستقیمی بر روی سبک زندگی مردم دارد.
    دکتر حاج کاظمیان با معرفی اساتید دانشگاه گفت: سعی ما همیشه در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) این بوده است که از اساتیدی استفاده کنیم که از بهره علمی بالایی بر خوردارند که ابن موضوع با توجه به بار علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه کاملا مشهود است
    در پایان این جلسه مقرر گشت همکاری دو مجموعه پیرامون مسائل فرهنگی و قرآنی بیش از پیش گردد.
    خاطرنشان می‌شود، دیدار رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان صبح چهارشنبه، شانزدهم مهرماه، یکهزار و سی صد و نود نه در محل شهرداری منطقه دو برگزار شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3233

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.