تاریخ : سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 26 March , 2024
3

فراهم کردن سازوکارایجاد تعاملات اقتصادی و تجاری ایران و مولداوی

  • کد خبر : 9264
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
فراهم کردن سازوکارایجاد تعاملات اقتصادی و تجاری ایران و مولداوی
نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری مولداوی CCI و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اقدام به برگزاری وبینارتجاری نمودند.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این وبینار، بهرام سبحانی ، نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، بر ضرورت احیای روابط اقتصادی مولداوی و ایران تاکیدکرد.
    ناتالیا کالنیک ، نایب رئیس اتاق بازرگانی مولداوی ، به ارائه گزارشی از وضعیت کسب و کار در جمهوری مولداوی ، اتاق بازرگانی مولداوی، همچنین خدمات ارائه شده به محیط تجاری پرداخت.
    وی ضمن تاکید برپراکنده بودن همکاری‌های بین اتاق بازرگانی جمهوری مولداوی و شرکای ایرانی ، گفت: آخرین رویداد مشترک سازماندهی شده طرفین، مربوط به سال ۲۰۱۸ است و دراین سال نمایشگاه ملی ساخت مولداوی با حضور هیئتی از اتاق بازرگانی اصفهان وبه سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی برگزارشد.
    کالنیک تصریح کرد:در جریان این سفر، هیئت‌های ایرانی علاوه بر آشنایی با محصولات و خدمات در معرض نمایش مولداوی ، در ۱ فوریه ۲۰۱۸ در انجمن بین المللی در کاهول نیز شرکت کردند.
    وی بااشاره به محدودیت های اعمال شده بیماری کرونا، ازایجاد سازوکاری توسط اتاق بازرگانی جمهوری مولداوی برای برگزاری رویدادهای آنلاین به منظور فراهم سازی امکان حضورگسترده شرکت‌های خارجی دررویدادهای تجاری خبرداد.
    نایب رئیس اتاق بازرگانی مولداوی، حضوررئیس اتاق بازرگانی اصفهان در آخرین رویداد بین المللی آنلاین که بین ۲۸ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ توسط CCI – Moldova Trad2021سازماندهی شدرا نشانگر وجود علاقه به تولیدکنندگان داخلی دانست.
    منوچهر مرادی ، سفیر فوق العاده و مختار جمهوری اسلامی ایران در اوکراین و جمهوری مولداوی نیز احیای روابط اقتصادی طرفین را ضروری دانست.
    شایان ذکر است پس از بحث و تبادل نظرطرفین توافق کردند که یک مجمع اقتصادی و جلسات دوجانبه در قالب آنلاین با مشارکت فعالان اقتصادی هر دو کشور به منظورآشناسازی مخاطبان باپتانسیل‌های اقتصادی جمهوری مولداوی وجمهوری اسلامی ایران وشناسایی زمینه‌های مشارکت جدید تشکیل دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=9264

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.