تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان:

ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در موقوفات اصفهان مورد توجه باشد

  • کد خبر : 3292
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در موقوفات اصفهان مورد توجه باشد

به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر توسلی با حضور در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه هفته وقف با بیان اینکه ۸۰ درصد موقوفات شهر اصفهان منفعتی و ۲۰ درصد منفعتی است، اظهار کرد: این موقوفات […]

  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر توسلی با حضور در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه هفته وقف با بیان اینکه ۸۰ درصد موقوفات شهر اصفهان منفعتی و ۲۰ درصد منفعتی است، اظهار کرد: این موقوفات می‌توانند در زمینه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشت و درمان به مردم خدمات ارائه ‌کنند.
    وی با بیان اینکه چنانچه شهرداری مشارکت کند می‌توان در شهر اصفهان از ظرفیت‌های اداره اوقاف برای توسعه ارائه خدمات به مردم استفاده کرد، افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات در استان اصفهان بسیار زیاد است، در این زمینه در بخش رفاهی تفریحی، آموزشی، بهداشت و درمان و گردشگری و … می‌توان در مبحث سرمایه‌گذاری مشارکت کرد.
    رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با بیان اینکه در زمینه مباحث معشیتی با شورای شهر و شهرداری‌های مناطق همکاری داشته‌ایم، ابراز داشت: رویدادهای خوبی را در این زمینه در شهرستان اصفهان داشتیم و این روند را ادامه خواهیم داد.
    وی تاکید کرد: چنانچه سرمایه‌گذاری‌های خوب وبرنامه‌ریزی شده در خصوص موقوفات انجام دهیم می‌توان سرمایه‌های زیادی را به شهر اصفهان برگرداند.
    حجت‌الاسلام توسلی با بیان اینکه اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش در دستور کار ویژه قرار دارد، گفت: در این زمینه چنانچه همکاری دیگر دستگاه‌ها را داشته باشیم می‌توانیم عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3292

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.