تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
3
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

شفافیت شعارهای انتخاباتی بر اساس عملکرد نظام جمهوری اسلامی امری ضروری است

  • کد خبر : 8522
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
شفافیت شعارهای انتخاباتی بر اساس عملکرد نظام جمهوری اسلامی امری ضروری است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شفافیت شعارهای انتخاباتی بر اساس عملکرد نظام جمهوری اسلامی امری ضروری است.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،‌حجت الاسلام محمد حسین بلک با اشاره به لزوم مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: مشارکت در همه انتخابات قوام اصلی و محور معنا دهنده به این رویداد است، اظهار داشت: قطعا یکی از مهم ترین این عناصر حضور مردم پای صندوق های رای می‌باشد.
    وی با بیان اینکه حضور در همه انتخابات‌ها وصیت رهبر کبیر انقلاب به مردم ایران بوده است، افزود: در این زمینه در همه انتخابات‌ها این مشارکت را ضروری دانستند و هیچ قید و بند و شرطی برای این امر تعریف نشده است.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه هیچ کس برای کاهش مشارکت در انتخابات نباید به دنبال بهانه جویی باشد، تصریح کرد: از سویی باید توجه داشت که خواست دشمنان عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای ایجاد تزلزل در شعارهای انقلاب است.
    وی افزود: اهتمام و توجه افراد در سرنوشت خود اصل عقلی است و باید بارو داشته باشیم که حضور در انتخابات ۱۴۰۰ فراتر از انتخاب فردی است و تعیین سرنوشت جمعی یک ملت است.
    حجت الاسلام بلک در ادامه با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در واقع صحنه‌های مشارکت در تعیین سرنوشت خودشان است، اظهار داشت: همواره در این دوران کارنامه موفقی از مشارکت مردم در انتخابات وجود داشته است.
    وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات مرهون خون‌ها و هزینه‌های فراوانی بوده است، اضافه کرد: پاسداشت این موهبت باید به گونه‌ای باشد که کاندیداهای انتخابات در همه عرصه‌ها باید امانتدار این امر باشند و در این زمینه صداقت در عمل و گفتار تاثیر بسزایی دارد.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حرف و عمل کاندیداها باید انطباق کامل داشته باشد، تصریح کرد: آنچه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برای ما ترسیم کرده بیانگ این است که عملکردها فراتر از گفتار باشد.
    وی افزود: مسئولان بعد از هر انتخابی امانتدار مردم هستندو این امانتداری باید به خوبی انجام شود و مبتنی بر اخلاق باشد.
    حجت الاسلام بلک در ادامه با بیان اینکه اعتماد مردم در گرو برنامه‌هایی است که منتخبان مردم باید در روند توسعه کشور و شهر آن را دنبال کنند، تصریح کرد: همه موفقیت‌ها و ناکامی‌ها به شفافیت و یا غیرشفاف بودن عملکرد مسئولان است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8522

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.