تاریخ : یکشنبه, ۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 21 April , 2024
5

سه روز زندگی سبز برای کودکان اصفهانی

  • کد خبر : 4236
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
سه روز زندگی سبز برای کودکان اصفهانی
برنامه سه روز زندگی سبز با هدف مشارکت کودکان در هفته کتاب و نوشتن از محیط زیست توسط خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
  • مدیرخانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان درباره اجرای برنامه سه روز زندگی سبز ویژه کودکان ۸ تا ۱۲ ساله گفت: هدف از برگزاری این برنامه که با مشارکت مدیریت اداره امور کتابخانه‌ها و کمیته توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، مشارکت کودکان در هفته کتاب در خواندن کتاب و نوشتن از چیزهایی است که درباره محیط زیست در ذهن آنها وجود دارد.
    زهرا کاظمی افزود: سه موضوع برای این رویداد در نظر گرفته شده که محور اصلی آنها محیط زیست است. کودکان پس از دریافت دفترچه‌های مخصوص باید فعالیت خود در زمینه محیط زیست و بازیافت در سه روز را توضیح دهند. همچنین باید خواسته‌ها و آرزوهای خود را برای داشتن آینده سبز به ما بگویند؛ مثلاً اینکه آیا نیاز آنها برای دسترسی به فضای سبز و پارک برآورده شده است یا خیر. همچنین آنها باید کتاب‌هایی که در زمینه محیط زیست خوانده‌اند را با نام نویسنده یا مترجم در این دفترچه معرفی کنند.
    وی ادامه داد: در کنار برگزاری این رویداد کتاب‌هایی با محوریت محیط زیست در اختیار کودکان قرار می‌دهیم و کودکان خلاصه آن را می‌خوانند و به شماره‌ای که در پوستر ذکر شده می‌‌فرستند که پس از داوری هدایایی به آنها اهدا می‌شود.
    مدیرخانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در این طرح حدود ۶۰۰ دفترچه و کتاب با مشارکت خانه کودک، کتابخانه رودکی، کتابخانه نیایش، فرهنگسرای حافظ، سرزمین قصه‌های کهن، فرهنگسرای انتظار، فرهنگسرای وحید و خانه کودک لبخند میان کودکان ۸ تا ۱۲ ساله توزیع می‌شود که آدرس آنها در پوستر برنامه موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۷ آبان ماه این دفترچه‌ها را از این مراکز دریافت کنند.
    به گفته وی، آخرین مهلت ارسال دفترچه‌ها نیز ۲۵ آبان است و کودکان باید آنها را به همان مراکزی که دفترچه را دریافت کرده‌اند تحویل دهند.
    مدیر خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: پس از جمع‌آوری دفترچه‌ها، با انتخاب هیئت‌داوران به آثار جذاب و خلاق جوایزی اهدا می‌کنیم.

    سه روز زندگی سبز برای کودکان اصفهانی

    سه روز زندگی سبز برای کودکان اصفهانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4236

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.