تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

ساخت پکیج اتصالات اندازه گیری در شرکت توزیع برق استان

  • کد خبر : 6567
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
ساخت پکیج اتصالات اندازه گیری در شرکت توزیع برق استان
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان از ساخت پکیج اتصالات اندازه گیری و تزریق گاز انواع کلید های هوایی فشار متوسط در شرکت توزیع برق استان اصفهان خبر داد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته ؛ مدیر دفتر فنی شرکت توزیع برق استان اصفهان ، در این خصوص گفت: استفاده از کلیدهای هوایی فشار متوسط( ریکلوزر و سکسیونر) در سال هبه گزارش مجله خبری این هفته ؛ مدیر دفتر فنی شرکت توزیع برق استان اصفهان ، در این خصوص گفت: استفاده از کلیدهای هوایی فشار متوسط( ریکلوزر و سکسیونر) در سال های اخیر با هدف افزایش قدرت مانور شبکه‌ها و کاهش مدت زمان خاموشی ها رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و بنابراین نگه داشت این کلیدها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    مهدی پیرپیران ادامه داد: تنوع تولید کنندگان، تنوع محصولات و عدم پیش‌بینی یراق مناسب تزریق و اندازه گیری گاز توسط تولیدکننده در برخی از برندها، تیم رولیاژ شرکت را بر این داشت که با همکاری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان اقدام به طراحی و ساخت پکیج اتصالات اندازه گیری و تزریق گاز انواع کلیدهای هوایی فشار متوسط نمایند. پیرپیران افزود: از مزایای این پکیج قابلیت استفاده برای انواع مختلف کلید سهولت و سرعت در اجرا و عدم وابستگی به خدمات پس از فروش تولید کنندگان خارجی در شرایط تحریم می باشد.ای اخیر با هدف افزایش قدرت مانور شبکه‌ها و کاهش مدت زمان خاموشی ها رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و بنابراین نگه داشت این کلیدها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    مهدی پیرپیران ادامه داد: تنوع تولید کنندگان، تنوع محصولات و عدم پیش‌بینی یراق مناسب تزریق و اندازه گیری گاز توسط تولیدکننده در برخی از برندها، تیم رولیاژ شرکت را بر این داشت که با همکاری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان اقدام به طراحی و ساخت پکیج اتصالات اندازه گیری و تزریق گاز انواع کلیدهای هوایی فشار متوسط نمایند. پیرپیران افزود: از مزایای این پکیج قابلیت استفاده برای انواع مختلف کلید سهولت و سرعت در اجرا و عدم وابستگی به خدمات پس از فروش تولید کنندگان خارجی در شرایط تحریم می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6567

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.